برگزاری دوره مربیگری انجمن ملی موی تای در کرمانشاه+تصاویر

مسئول روابط عمومی هیات ورزش های رزمی استان کرمانشاه گفت:استاژ خان ۱ الی ۱۱ و دوره مربیگری عملی درجه ۳ انجمن ملی موی تای در خانه رزمی در روز جمعه ۲۷ بهمن ماه ۹۶ برگزار شد.

بیژنی پور مسئول روابط عمومی هیات ورزش های رزمی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   گفت: استاژ خان ۱ الی ۱۱ و دوره مربیگری عملی درجه ۳ انجمن ملی موی تای  در دو بخش آقایان و بانوان در دو نوبت صبح و عصر با مجموع ۶۳ شرکت کننده برگزار شد.
برگزاری دوره مربیگری انجمن ملی موی تای در کرمانشاه

 وی ادامه داد: این رقابت ها با حضور ۳۳ نفر شرکت کننده در استاژ ۱ الی ۸، ۱۸ نفر شرکت کننده در استاژ خان ۹ الی ۱۱، ۱۲ نفر شرکت کننده در دوره مربیگری عملی درجه ۳که این دوره ها به میزبانی استان کرمانشاه، شهر کرمانشاه در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره)،برگزار شد .
برگزاری دوره مربیگری انجمن ملی موی تای در کرمانشاه

بیژنی پور گفت: با در نظر گرفتن جایگاه رشته  موی تای و المپیکی شدن این ورزش سعی شده که استان کرمانشاه هم در این رشته ورزشی  رشد کند و با پرورش نیرو های مجرب در قالب کادر فنی و مربیگری این رشته در استان با جذب استعدادها در سطح استان همسو با سیاست های جهانی این رشته استعدادیابی و قهرمان پروری  صورت گیرد.

انتهای پیام/ز

برگزاری استاژ خان 1 الی 11 در خانه رزمی کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۱۸:۴۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
سلام میشه لطف کنین ادرس باشگاه های موی تای کرمانشاه رو بدین
آخرین اخبار