رشته کیک بوکسینگ واکو تنها کیک بوکسینگ معتبر کمیته ملی المپیک

گردهمایی کمیته کیک بوکسینگ واکو استان کرمانشاه با هدف معرفی رشته کیک بوکسینگ واکو تنها کیک بوکسینگ معتبر کمیته ملی المپیک انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛گردهمایی اعضای کمیته کیک بوکسینگ واکو استان کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و روز ورزش با هدف معرفی رشته کیک بوکسینگ واکو تنها کیک بوکسینگ معتبر کمیته ملی المپیک با حضور مسئولان ورزش استان و علاقمندان این ورزش برگزار شد.

در این جلسه تربیت بدنی و ورزش در بعد های همگانی و قهرمانی مورد نقد و بررسی قرار گرفت و در ادامه ورزش کیک بوکسینگ واکوا به عنوان معتبرترین ورزش برای کمیته ملی المپیک معرفی شد .

رشته کیک بوکسینگ واکو تنها کیک بوکسینگ معتبر کمیته ملی المپیک

همچنین در ادامه شهرام اسدی مسول کمیته کیک بوکسینگ واکو استان  کرمانشاه گفت:  در سال ۱۳۷۳ این رشته توسط ناصرنصیری نایب ریس سازمان جهانی و ریس کنفدراسیون آسیا (واکو اسیا ) و ریس انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران در ایران پایه گذاری کرد .

وی گفت:کیک بوکسینگ واکو ایران به ریاست نصیری برای اولین بار در طول تاریخ توانستند در بازی های داخل سالن اسیا ۲۰۱۷ با کسب مقام اول را کسب و پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز دربیاورد.

‍  گفتنی است :سمینار گردهمایی کمیته کیک بوکسینگ واکو استان کرمانشاه جهت آشنایی با کیک بوکسینگ واکو به مناسبت هفته تربیت بدنی روز جمعه 28 مهر ماه در با حضور جمعی از مسئولین ورزش استان و شهرستان در سالن امفی تئاتر بیمارستان طالقانی برگزارشد.

 

انتهای پیام/ز

برگزاری گردهمایی کمیته کیک بوکسینگ واکو استان کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار