جلسه مشترک مسئولان انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران

نشست مشترک مسوولان انجمن کیک بوکسینگ واکو با کمیته های استانی در محل فدراسیون انجمن های ورزشی برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛نشست مشترک مسولان انجمن کیک بوکسینگ واکو با کمیته های استانی در محل فدراسیون انجمن های ورزشی برگزارشد و ناصر نصیری رییس این انجمن بر همدلی و همسویی بیشتر بمنظور ارتقاء این رشته مدال آور تاکید نمود
 دریابار مسئول روابط عمومی انجمن واکو ایران دراستان کرمانشاه گفت"در این جلسه مهم ، فعالیت و عملکرد مسوولان کمیته های انجمن واکو ایران در استانها و همچنین تقویم ورزشی ورویدادهای برون مرزی درسال ۱۳۹۷ بررسی شد و رسما اعلام گردید.
نصیری رییس انجمن واکو ایران در این نشست تاکید کرد که با توجه به تقویم ارایه شده تیم کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در این رویدادها حضور خواهد داشت و امیدواریم که همانند گذشته و در پرتو همدلی وتلاش مضاف بتوانیم پرچم ایران را به اهتزار دربیاوریم.
وی سپس درخصوص مسابقات جام کشوری که به مناسبت دهه مبارک فجر در بهمن به میزبانی استان تهران برگزار میشود اشاره کرد و گفت : امید است بتوانیم این رقابتها را با تعامل هیات انجمن های ورزشی استان تهران ، به نحو احسن برگزار کنیم .
بر اساس این گزارش ، یکی از اتفاقا ت خوشایند این جلسه این بود که اوزان و استایل مسابقات بصورت نظر سنجی در بین مسولان کمیته ها و باتوجه نظرات متفاوت اکثر نمایندگان تصمیم گیری شد.
در بین اوزان تصمیم جمع بر این قرار شد که در ۱۲ وزن بزرگسالان در استایل (۶ وزن لوکیک و ۶ وزن فول کنتاکت) و دو وزن جوانان در استایل (لوکیک ) برگزار شود.
در پایان جلسه ناصر نصیری برای خانواده واکو ایران دعای خیر کرد و همدلی و همسویی مسولان کمیته واکوی استانها را بمنظور بسط و گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی و همچنین کمک به جوانان این مرزو بوم را خواستار شد.

 

انتهای پیام/پ

 

نشست مشترک مسئولان کیک بوکسینگ واکو ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار