حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن پاسخ قاطع به دشمنان است

خطیب جمعه آبادان گفت : دنیا بداند نظام ما با وجود ولایت هرگز به بمب بست نمی رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ابراهیمی پور امام جمعه آبادان با قدردانی از حضور پور شور مردم ولایت مدار سراسر کشور بویژه آبادانی ها در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن گفت: این حضور خیره کننده و بی نظیر نشانه شور و شعور مردم بصیر و پاسخی قاطع به دشمنان بود.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور افزود: مردم در این حضور بی نظیر با شعارهای مرگ بر فساد یادآور شدند این نظام متعلق به آنهاست و اسلامی بودن آن از دلبستگی های آنها، اما از بی عدالتی و تبعیض نگرانند.

وی گفت: مردم حقیقت نظام را می شناسند و ناکارآمدی ها را پای مدیران ناکارآمد می گذارند برخی از این کم کاری ها از سی سال تاکنون ادامه دارد چرا که در همین آبادان اگر کم کاری نمی شد اکنون بسیاری از مشکلات وجود نداشت.

وی یکی از دلایل تمایل نداشتن سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در منطقه را وضعیت موجود عمران و زیرساختی شهر دانست و افزود: مردم اما با همه این مشکلات نظام را می شناسند و دشمن را هم خوب رصد کرده اند و نمی گذارند نگاه چپ به نظامشان کند.

خطیب جمعه آبادان با ابراز تاسف از عملکرد برخی مدیران ناکار آمد گوشزد کرد: اگر کسی روحیه جهادی و انقلابی ندارد باید حذف شود اما اکنون می بینیم که این افراد از آنجا که می ترسند افراد کارآمد جایشان را بگیردآنها را حذف می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور با انتقاد از بیان برگزاری رفراندوم گفت: واضح است که مردم نظامشان را دوست دارند آنچه باید به رفراندوم گذاشته شود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم است، گردو خاکی است که نفس را بر مردم خوزستان تنگ کرده،آمار سن بالای ازدواج و طلاق است،تصویب برداشت آب از سرشاخه های کارون است با وجود تشنگی نخلستانها.

وی با تذکر نسبت به پیگیری حقوق های نجومی و فسادهای مالی، فرصت های شغلی که به غیر بومی واگذار شد و فاصله طبقاتی و افزایش بیکاری افزود: مردم در نظامی ولایی که راه آزادی در عراق و سوریه را باز کرد از وحدت می گویند و با اراده فرمانبردار ولایت شان هستند اما مسئولان ناکارآمد باید روش خود را تغییر دهند.

انتهای پیام/د

ولایت پشتوانه نظام جمهوری اسلامی

برچسب ها: نمازجمعه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.