توجه اسلام به بحث زندگی اسلامی

امام‌جمعه خرمشهر گفت: اسلام در بحث سبک زندگی اسلامی نسبت به خانواده توجه ویژه‌ای کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حجت‌الاسلام سید نبی موسوی امام‌جمعه خرمشهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمشهر، گفت: اسلام در بحث سبک زندگی اسلامی نسبت به خانواده توجه ویژه‌ای کرده است و ما باید برای عدم فروپاشی نظام خانواده به سبک زندگی اسلامی روی‌آوریم.

وی تأکید بر ضرورت مدیریت در مصرف آب و انرژی، افزود: اسراف از آثار مخرب زندگی فردی و اجتماعی است، جامعه‌ای که اسراف در آن از حد اعتدال خارج شود، آن جامعه دچار فاصله طبقاتی خواهد شد.

امام‌جمعه خرمشهر گفت: متأسفانه در فضای مجازی چهره رژیم پهلوی را تطهیر می‌کنند و قبل از انقلاب را نسبت به زمان کنونی بهتر جلوه می‌دهند، باید دستاوردهای قبل و بعد انقلاب را به‌صورت منصفانه مقایسه کنیم.

وی افزود: بزرگ‌ترین هدف همه انبیاء حاکمیت الهی و اجتناب از طاغوت بود، نظام مقدس اسلامی با این هدف شکل گرفت، بسیاری از مسائل و آداب دینی در پیش از انقلاب کمرنگ بود، اما اکنون این ارزش‌های دینی گسترده شده است .

موسوی گفت: اجرای دین و احکام در هیچ جامعه‌ای جز جامعه اسلامی شدنی و امکان‌پذیر نیست، در سایه این حکومت اسلامی افزایش روحیه ایثار، جهاد، نماز جمعه و جماعت، سبک زندگی اسلامی، عزت و... پدید آمد.

امام‌جمعه خرمشهرافزود: در پیش از انقلاب اسلامی مقدرات کشور ما در آمریکا بسته می‌شد، اما اکنون تصمیمات کشور در داخل شکل می‌گیرد، باید کسی معنای عزت را بداند تا به این مطالب پی ببرد.

وی گفت: مردم ما در انتخابات با حضور باشکوه و گسترده خود در پای صندوق‌های رأی نظام مقدس اسلامی را تأیید می‌کند، اما برخی از موسسه‌های مغرض دشمن به صورتی وانمود می‌کنند که مردم از انقلاب اسلامی روی برگرداندند.

انتهای پیام/د

برگزاری نمازجمعه این هفته خرمشهر

برچسب ها: نمازجمعه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.