به کار گیری مدیران خلاق، متعهد ودلسوز در آبادان

امام جمعه آبادان گفت: باید مدیران متعهد جایگزین مدیران ناکارامد فعلی در آبادان بشوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:مردم ما ۳۹ سال پیش با انقلاب اسلامی عزت را به کشور برگرداندند و مقابل دشمنی که نمیخواست ما پیشرفت کنیم ایستادند.

خطیب جمعه آبادان برکات نظام جمهوری اسلامی ایران را بسیار برشمرد و افزود:باید برکات انقلاب بیان شود تا جوانان امروزی بدانند که سال ها پیش چگونه کشور در یوغ بندگی آمریکا بود و ملت استقلال و آزادی از دست رفته خود را پس گرفتند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه اکنون مشکلاتی چون بیکاری،حقوق های نجومی و فاصله طبقاتی میان مردم و برخی مسئولان وجود دارد گفت:از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی میخواهیم تا با به کار گیری مدیران خلاق، متعهد ،دلسوز و دارای دغدغه حل مشکلات مردم در ادارات مختلف شهر، این مشکلات را کاهش دهند تا دشمنان نتوانند سواستفاده کرده و ملت را از نظام و انقلابشان دلسرد کنند.

وی در ادامه با اشاره به ایام فاطمیه اول حضرت زهرا را الگویی مناسب برای همگان برشمرد و افزود:حضرت فاطمه (س) با ویژگی های برجسته اشان نظیر ولایتمداری،دشمن شناسی ،روحیه انقلابی و بصیرت به ما درس های بزرگی میدهند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور با تاکید بر لزوم معرفی شخصیت و زندگی سراسر درس دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرای مرضیه (س) گفت:ایام فاطمیه اول و دوم فرصتی است تا شهر به طور کامل فاطمی شده و مجالس سوگواری با شکوه هرچه تمام تر برگزار شوند.

انتهای پیام/د

برگزاری نمازجمعه این هفته

برچسب ها: نمازجمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.