مردمی بودن انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون

امام جمعه آبادان گفت:مهمترین شاخصه انقلاب ما اسلامی و مردمی بودن آن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان با اشاره به اینکه پیش از انقلاب کشورمان محل جولان،غارت و بی حرمتی های قدرت های غربی بود و پس از انقلاب عزت و غرور ملی به کشور باز گشت گفت: دشمن با تمام توان و با رسانه هایش به جنگ دستاوردهای انقلاب اسلامی آمده است و قصد دارد به دروغ بگوید مردم از نظام و انقلابشان جدا هستند.

وی آبادان افزود:انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون مردمی بوده و هم مردم به انقلابشان ایمان قلبی داشته و دارند و هم انقلاب به مردمی بودنش می بالد،همان گونه که امام خمینی(ره) پس از ورود تاریخیشان به کشور فرمودند:به پشتوانه مردم دولت تعیین می کنم.

امام جمعه آبادان مهمترین راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را اعتماد به جوانان و مدیریت جهادی دانست و گفت:مسئولان باید مردم را بشناسند و حرفشان بشنوند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور همچنین با اشاره به بخشی از مشکلات شهری افزود:عده ای از کارکنان برخی بخش ها در شهرداری آبادان ۳ تا ۵ ماه است حقوق دریافت نکرده اند که این وضعیت نگران کننده است.

خطیب جمعه آبادان در ادامه گفت:برخی از مدیران در آبادان حرف جوانان را نه می فهمند و نه گوش می دهند،در زمینه بکارگیری نیروی کار متخصص بومی تبعیض وجود دارد،این موضوع جوانان شهر را ناامید می کند و این خیانت به نظام و انقلاب است.

وی همچنین از مردم خواست تا روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند و هر زمان مدیری را دیدند از او بپرسند در سال اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال چه اقدام قابل توجهی انجام داده اند؟

خطیب جمعه آبادان همچنین گفت:مردم با وجود مشکلات گوناگون هم عاشق نظام،انقلاب و رهبری هستند و هم مطالبه گر و مراقب انقلاب،گلایه مردم از خطر فساد و تبعیض است.

انتهای پیام/د

سهم ایران پس از انقلاب،استقلال،عزت و آزادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.