دوربین گوشی هوشمند Galaxy S9 رسما معرفی شد +فیلم

شرکت سامسونگ به صورت رسمی از قابلیت‌های جدید دوربین گوشی هوشمند Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus پرده برداشت.

دوربین گوشی هوشمند Galaxy S9 رسما معرفی شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت کره‌ای سامسونگ به تازگی اقدام به رونمایی از دوربین فیلمبرداری نسل جدید گوشی پرچمدار خود یعنی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus کرد. در همین رابطه شاهد انتشار سه ویدئوی تقریبا 15 ثانیه ای هستیم که مشخصات این دوربین را برجسته می‌کند.

ویدئوی اول درباره سرعت فیلمبرداری دوربین گلکسی 9 است. اما به پایان ویدئو دقت کنید؛ زمانی که عدد 9 ظاهر می‌شود زمان فیلم کاهش می‌یابد و این موضوع می‌تواند به قابلیت " slow-motion camera " یا همان فیلمبرداری تصویر آهسته اشاره داشته باشد.

ویدئوی دوم در تاریکی فیلمبرداری شده است و توانایی دوربین گلکسی اس 9 در خلق فیلم های با کیفیت در شب را به تصویر می‌کشد. در پایان ویدئوی دوم تصویر گوزن روشن‌تر می‌شود. اگرچه سامسونگ نسل ‌های قبلی گوشی خود را نیز به قابلیت low-light مجهز کرده بود، اما ظاهرا در نسخه 9 گوشی گلکسی اس با فناوری جدیدی مواجه هستیم که از لنز f/1.5 نیز پشتیبانی خواهد کرد.

و اما در نهایت ویدئوی سوم قابلیت استفاده از ایموجی سه بعدی یا همان animoji در هنگام فیلمبرداری که مدت ها شایعه آن بود را تایید می‌کند.

در ادامه سه ویدئوی مذکور  را مشاهده می‌کنید :

 
 

انتهای پیام/

سامسونگ مشخصات دوربین گوشی Galaxy S9 رسما معرفی کرد +فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Majid
۲۳:۵۸ ۲۵ فروردين ۱۳۹۷
سلام
این سرعت فیلمبرداری رو سونی تو سال 2017 زد رو گوشی xz premium که هم سونی و هم سامسونگ فقط رو حالت hd میتونه با این سرعت فیلم بگیره
اما سونی برای سون xz2 این سرعت رو ارتقا داده و میتونه حتی رو حالت Full hd با این سرعت فیلم بگیره
این نشون میده که دوربین سامسونگ ساخته شده در سال2018 با دوربین سونی ساخته شده در سال 2017 تکنولوژی یکسانی داره و سونی یک سال تو این تکنولوژی جلوتر هستش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
اصلا گوشی اس۹ ارزش خرید ندارد چون آنچنان تغییراتی در گوشی رخ نداده و مجددا حسگر اثر انگشت کنار لنز دوربین هستش خب چ فایده ای داره پس پول دادن واسه اس ۹ اشتباه بزرگی