گوشی‌های سامسونگ و هوآوی تا پایان اسفند شناسه‌دار می‌شوند

رئیس انجمن واردکنندگان گوشی‌های تلفن همراه اعلام کرد تا پایان اسفندماه امسال، گوشی‌های سامسونگ و هواوی نیز مشمول اجرای طرح رجیستری شوند.

گوشی‌های سامسونگ و هوآوی تا پایان اسفند رجیستری می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود صفار، رئیس انجمن واردکنندگان گوشی‌های تلفن همراه اعلام کرد که قرار است تا پایان اسفند سال جاری دو برند گوشی سامسونگ و هوآوی نیز مشمول طرح رجیستری شوند. وی علت اصلی تاخیر زیاد در اضافه کردن گوشی های سامسونگ به طرح رجیستری را برخی مسائل فنی اعلام کرد.

رئیس انجمن واردکنندگان گوشی‌های تلفن همراه گفت گوشی های سامسونگ و هوآوی حدود 70 درصد بازار را به خود اختصاص داده اند و عملا بدون وارد شدن این دو برند به طرح رجیستری، 70 درصد طرح اجرا نشده است.

 محمود صفار ادامه داد: در درجه اول منفعت اجرا شدن طرح رجیستری برای مصرف کنندگان است چرا که پس از اجرای این طرح، مصرف کنندگان مجبور هستند گوشی را از فروشگاه های معتبر خریداری کنند که در پی آن خدمات پس از فروش نیز دریافت خواهند کرد. همچنین برخی از کالاهایی که به صورت قاچاق وارد می‌شوند، به دلایل مختلف روی سلامت مردم هم اثر منفی می‌گذارد، چرا که کالاهای قاچاق بعضا آزمایش‌های لازم را نگذرانده‌ اند.

انتهای پیام/

اضافه شدن گوشی های سامسونگ و هوآوی به طرح رجیستری

برچسب ها: هوآوی ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار