شایعه یا واقعیت : نسل بعدی Galaxy S سامسونگ احتمالا با نام "X" عرضه می‌شود!

سامسونگ احتمالا قصد دارد نسل بعدی گوشی Galaxy S را با نامی جدید عرضه کند.

شایعه یا واقعیت : نسل بعدی Galaxy S سامسونگ احتمالا با نام به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر سال زمانی که گوشی‌های نسل جدید شرکت سامسونگ عرضه می‌شوند و یا به تاریخ عرضه آنها نزدیک می‌شویم شایعات نسل گوشی های نسل بعد این شرکت نیز داغ می‌شوند. از همین رو با نزدیکی به تاریخ رونمایی و عرضه گوشی Galaxy S9 گزارش هایی درباره نسل بعدی این گوشی یعنی Galaxy S10 منتشر شده است.

بر اساس این گزارش‌ها، شرکت سامسونگ قصد دارد از سال آینده به نامگذاری سری S خاتمه دهد و شماره دهم از این سری را به طور مستقیم Galaxy X بنامد. این احتمال می‌تواند با توجه به اینکه اپل نیز سال گذشته نسخه X خود را عرضه کرد، تقویت شود؛ چرا که سامسونگ نمی‌خواهد حتی در نامگذاری نیز از رقیب قدرتمند خود عقب بماند.

همچنین گفتنی است؛ مدتی پیش خبر از عرضه گوشی هوشمند Foldable یا همان گوشی انعطاف‌پذیر توسط سامسونگ منتشر شد و حتی این شرکت طرح های مفهومی گوشی خود را نیز منتشر کرد؛ اما رونمایی و عرضه آن به دلایل نامعلومی به تعویق افتاد. از همین رو بسیاری از تحلیل‌گران احتمال می‌دهند که سری گلکسی X سامسونگ که در ادامه سری گلکسی S عرضه می‌شود، پرچمدار جدید این شرکت یعنی گوشی های هوشمند منعطف باشد.

به هر حال لازم به ذکر است که شرکت سامسونگ با عرضه گوشی گلکسی X و کنار گذاشتن نام معتبر و معروف گلکسی S قطعا ضررهایی متحمل خواهد شد، اما باید دید که فروش نسخه جدید پرچمدار این شرکت تحت نام گلکسی X، می‌تواند ضررهای احتمالی را کاهش دهد یا خیر .!

انتهای پیام/

نسل بعدی گوشی Galaxy S سامسونگ چه نام دارد ؟!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار