برگزاری شب شعر ریحانه در شیراز و تهران

شب شعر ریحانه در شیراز و تهران با حضور شاعران برجسته کشوری و استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ خلیل شفیعی دبیر اجرایی جایزه ملی ادبی ریحانه‌النبی گفت: همایش شب شعر ریحانه در شهر‌های تهران، شیراز و مُهر برگزار می‌شود که افتتاحیه آن ۷ اسفندماه در تهران است.

وی با بیان اینکه در همین راستا شب شعر ریحانه با حضور شاعران برجسته ملی و استان فارس در همین تاریخ در تهران برگزار می‌شود، بیان کرد: دوشنبه ۱۴ اسفندماه نیز دبیرخانه همایش در شیراز کار خود را آغاز کرده و شب شعری با نام ریحانه در شیراز نیز برگزار می‌شود.

شفیعی با اشاره به اینکه در تمامی مراسم‌های این همایش بهزاد مریدی به عنوان دبیر همایش و حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی لاری حضور دارند، افزود: سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه در شهرستان مهر استان فارس نمایشگاه صنایع دستی و جشن‌های مردمی کوثر برگزار می‌شود.

وی همچنین اظهار کرد: ۱۶ اسفندماه همایش ملی نهج‌البلاغه و ۱۷ اسفندماه اختتامیه دومین دوره جایزه ادبی ریحانه در شهرستان مهر برگزار می‌شود.

شفیعی ادامه داد: تمامی آثار ارسالی به دبیرخانه کد گذاری و کار داوری آثار شروع شده است، سوم اسفندماه نتایج از سوی دبیرخانه اعلام می‌شود.

دبیر اجرایی جایزه ملی ریحانه تصریح کرد: با توجه به استقبال نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ سال در این برنامه بخش ویژه نوجوانان در نظر گرفته شده و از ۱۰ نفر از آنان در اختتامیه تقدیر می‌شود.
انتهای پیام/ر

برگزاری همایش شب شعر ریحانه

برچسب ها: نهج البلاغه ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.