سرمایه‌گذاران می‌توانند مولد اقتصادی بسیار خوبی برای استان باشند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند مولد اقتصادی بسیار خوبی برای استان باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان در نشست تعیین اولویت‌های معدنی و صنعتی استان سمنان به میزبانی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری سمنان گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند مولد اقتصادی بسیار خوبی برای استان باشند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در استانی زندگی می کنیم که دارای ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مطلوبی در حوزه جذب سرمایه‌گذار است لذا مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در چرخه روند ادرای و در راستای تسهیل امور سرمایه‌گذار گام بردارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان گفت: با توجه به کمبود منابع آب افزایش صنایع تولیدی و صنعتی با نیاز آبی کم در دستور کار قرار دارد و استانداری از این گونه طرح‌ها به نحو مطلوب حمایت خواهد کرد.

محمد همتیان افزود: برخی مواقع شاهد معطل ماندن سرمایه‌گذار برای اخذ مجوزهای لازم هستیم لذا باید به منظور جذب بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان نخست باید موانع به‌دقت احصاء و برای رفع آن چاره‌اندیشی صورت گیرد.

وی اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذار خارجی و داخلی برای افزایش اشتغال در سمنان از برنامه‌های مسئولان استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ ق

طرح‌های اقتصادی توجیه‌پذیر در سمنان حمایت می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.