پروژه تجهیز مرغداری 150 هزار قطعه‌ای در آرادان به بهره‌برداری رسید

هم‌زمان با نهمین روز از دهه فجر پروژه تجهیز مرغداری 150 هزار قطعه‌ای در شهرستان آرادان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مراد خادم مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان در آئین اجرای این پروژه که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد به میزان اعتبار صرف شده برای این پروژه اشاره کرد و گفت : منابع مالی برای تجهیز و اجرای پروژه تجهیز مرغداری 150 هزار قطعه‌ای از محل آورده شخصی بوده است.

وی با بیان اینکه این پروژه در روستای ده نمک شهرستان آرادان اجراشده است افزود : درمجموع برای تجهیز این واحد مرغداری 48 میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان گفت: از این میزان 26 میلیارد و 100 میلیون ریال به‌صورت تسهیلات تأمین‌شده و 22 میلیارد و 200 میلیون ریال آن آورده شخصی سرمایه‌گذار بخش خصوصی بوده است.

خادم با اشاره به زمان آغاز پروژه تجهیز مرغداری 150 هزار قطعه‌ای نیز گفت: این واحد تولیدی از ابتدای امسال باهدف تولید تخم‌مرغ در این روستا احداث و تجهیز شد.

وی ظرفیت نهایی این واحد تولیدی مرغ تخم‌گذار را 150 هزار قطعه برشمرد و گفت: با راه‌اندازی این واحد میزان تولید تخم‌مرغ در این شهرستان افزایش می‌یابد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان گفت: با راه‌اندازی این واحد تولیدی برای 15 نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام / ه

جزئیات پروژه تجهیز مرغداری 150 هزار قطعه‌ای در آرادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.