پیام تسلیت مسئولین کهگیلویه و بویراحمد در پی حادثه دلخراش اتوبوس زائران هم استانی

فرمانده سپاه فتح و همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیام های جداگانه ای جان باختن تعدادی از هم استانی ها در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس را به مردم استان و خانواده های این عزیزان تسلیت گفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  پس از حادثه دلخراش تصادف اتوبوس زائران گچسارانی در فردوس و جان باختن تعدادی از هم استانی ها، فرمانده سپاه فتح و همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیام های جداگانه ای این اتفاق تلخ را به مردم استان و خانواده های این عزیزان تسلیت گفتند.
متن پیام  استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا الله و انا الیه راجعون

حادثه دلخراش و غمناک واژگونی اتوبوس گچساران_ مشهد در کیلومتر ۷دیهوک به فردوس که باعث جان باختن ۹ زائر حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) و زخمی شدن ۳۶ نفر از هم استانی های عزیزمان شده است، سبب تألم و تأثر شدید گردید.

اینجانب ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ به همه مردم شریف استان و به ویژه مردم داغدار شهرستان گچساران و خانواده های این عزیزان به عرش سفر کرده،از درگاه ایزد منان برای درگذشتگان غفران الهی و برای مجروحان این حادثه بهبودی و سلامتی و برای بازماندگان صبر مسئلت دارم.
رسیدگی فوری به مجروحان ،پیگیری وضعیت حادثه دیده گان، تسریع روند انتقال پیکر جانباختگان و بررسی دقیق علت حادثه در جهت کاهش آلام خانواده های داغدار و تسکین آنان از جمله اقدامات فوری و مهمی است که باید مسولان در اولویت قرار دهند.

علی محمد احمدی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

متن پیام فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم،
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ .
با نهایت تاسف و تالم مصیبت از دست دادن جمعی از دلدادگان حرم قدس رضوی در ضایعه اسفناک تصادف اتوبوس زیارت اولی های شهرستان گچساران را به عموم مردم شریف استان، بازماندگان و بستگان آن عزیزان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیزان غفران الهی و بهرمندی از شفاعت علی بن موسی الرضا (ع) را مسئلت می نماییم .
اگر چه اندوه بزرگی برقلب ما سنگینی می کند، از خداوند متعال صبر و اجر برای بازماندگان و شفای عاجل برای مصدومین حادثه خواستاریم.
انتهای پیام/غ

 پیام تسلیت مسئولین به مردم گچساران

برچسب ها: حوادث ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.