از صداوسیما برای فرهنگ سازی و پیشگیری از جرایم تقدیر شد

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبوراحمد از صداو سیمای استان برای انتشار صحیح و منطقی حوادث قدر دانی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛فرمانده انتظامی استان افزایش نقش و مشارکت تقدیر از رسانه ملی در دقت انتشار اخبار پلیسروابط عمومی و رسانه‌ها در پیشگیری و کاهش جرایم و ارتقاء شاخص‌های امنیت و تعامل بیش از پیش پلیس بارسانه‌ها و دستگاه‌های اداری را از اهداف این همایش عنوان کرد.

سردار انصاری امنیت را مقوله‌ای گسترده، حساس و حیاتی خواند و بر مشارکت همه دستگاه‌ها به ویژه رسانه‌ها در گسترش بستر امنیت و ارتقاء شاخص‌های امنیتی تاکید کرد.

وی با اشاره به تلاش‌ها و مجاهدت‌های پلیس و سایر نیروهای نظامی و امنیتی برای حفظ امنیت و ثبات کشور گفت: برخی از رسانه‌ها بروز برخی جرایم را که وقوع آن در هر جایی دور از انتظار نیست،دستاویزی برای تضعیف خدمات پلیس و نیرو‌های نظامی و امنیتی قرار می‌دهند.

انصاری با بیان اینکه برخی دیگر از رسانه‌ها با بزرگ نمایی حوادث و تحلیل‌های نابجا اقدام به سیاه نمایی و وارونه جلوه دادن موضوع و درنتیجه تخریب چهره پلیس می‌کنند از روابط عمومی‌ها خواست فضا را برای ایجاد امید و نشاط و امنیت پایدار تلطیف کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویر احمد همجنین از ارتباط تنگاتنگ و تعامل صداو سیمای استان با پلیس و دقت رسانه ملی در انتشار صحیح و منطقی حوادث قدر دانی کرد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری هم تلاش خبرنگاران را در حوزه اطلاع رسانی ستود و گفت: برخی از رسانه‌ها به بهانه رقابت، صحت خبر را فدای سرعت می‌کنند غافل از آنکه بازتاب چنین اقداماتی بار روانی و هزینه‌های زیادی بر اجتماع تحمیل می‌کند.

تقوی از روابط عمومی‌ها خواست نقش خود را درآموزش و ارتقای شاخص‌های امنیتی حقوق شهروندی و پیشگیری از جرم در فضا‌های اداری پر رنگ‌تر کنند.

انتهای پیام/د 

تقدیر از صداوسیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.