۹ دی روز بصیرت و تجدید میثاق باارزش‌های انقلاب

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور جوانان و نوجوانان در حماسه ۹ دی دلگرمی و بصیرت انقلابی را در بین نسل جوان گسترش داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  حجت الاسلام خاضع  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جلسه هماهنگی بزرگداشت مراسم ۹ دی دراستان با تاکید برهمکاری همه‌ی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تراین مراسم گفت:۹ دی یادوآر روز بصیرت و تجدید میثاق با ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام خاضع افزود: برگزاری نمایشگاه، کرسی‌های آزاد اندیشی، سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه در موضوع تبیین فتنه، برگزاری نشست حلقه‌های صالحین، تولید وانتشار مطالب محتوایی، برگزاری همایش جوانان و بینش انقلابی در دانشگا‌های استان و پخش مستند از شبکه استانی از مهمترین برنامه‌های این روز است.

وی با اشاره به هوشیاری مردم در ۹ دی افزود: از آنجا که نهم دی روز بیداری تمام‌عیار مردم کشور بود، آمدن مردم به خیابان‌ها پیامی برای کوته‌فکران داخل و خارج داشت که این نظام به‌سادگی به دست نیامده که با چند ترقه تهدید شود.

حجت الاسلام خاضع ادامه داد: روز شنبه ۹ دی ساعت ۱۰ صبح تجمعی در مصلی امام خمینی(ع) یاسوج برگزار می شود که سخنران این مراسم ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی و ریاست سابق سازمان صداوسیما است.

 

انتهای پیام/ش

۹ دی روز بیداری تمام‌عیار مردم کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.