بازديد سرزده رئيس رسانه ملی از استوديوهای پخش در 22 بهمن

رئيس رسانه ملی در استوديوهای پخش شبكه‌های راديويی و تلويزيونی كه راهپيمايی مردمی در روز 22 بهمن را پوشش می دادند، حضور یافت.

بازديد سرزده رئيس رسانه ملي از استوديوهای پخش در 22 بهمنبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در بازديد سرزده رئيس رسانه ملي از استوديوهای پخش در 22 بهمن كه به مدت چهار ساعت به طول انجامید، دكتر عسكری ابتدا از پخش شبكه‌های رادیویی سلامت، قرآن، فرهنگ، اقتصاد، آوا، پیام، ایران، ورزش، جوان، نما و بخش فنی پخش رادیو بازدید و سپس با حضور در ساختمان پخش جدید، از استودیوهای شبكه های یك، دو، سه، چهار، پنج، خبر، قرآن، نودال تلویزیون و استودیوی ضبط دیجیتال و در ادامه از شبكه های شما و خبر و خبرگزاری صداوسیما و پخش اخبار سیما بازدید كرد.

این بازدید از ساعت 10:30 صبح و با استقبال حمید شاه‌آبادی، معاون صدا در ساختمان 9 دی آغاز شد و دكتر عسكری پس از دیدار با مدیران و عوامل فنی و دست اندركاران رادیو ، وارد استودیوی شبكه های رادیویی شد.

لبیك مردم ایران به ندای رهبر انقلاب

رئیس رسانه ملی در بازدید از استودیوی شبكه رادیویی جوان برای دقایقی میهمان برنامه زنده این شبكه رادیویی شد و با بیان اینكه مردم ایران اسلامی، هوشیارانه، زیبا، پرشكوه و پرحجم در راهپیمایی 22 بهمن امسال شركت كردند گفت: مردم ایران به ندای رهبر انقلاب لبیك گفتند و هر چه باشكوه‌تر و باصلابت‌تر در سراسر كشور، در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شركت كردند.

رئیس رسانه ملی در پاسخ به سوال مجری این برنامه كه پرسید "22 بهمن 57 در چنین زمانی كجا بودید "، با اشاره به دوران زندانی بودنش در رژیم پهلوی گفت: در شب‌ها و روزهای منتهی به 22 بهمن، درگیری‌ها در حوالی زندان قصر بسیار زیاد بود تا جایی كه صدای شلیك گلوله‌ها در اطراف زندان را كاملا می‌شنیدیم.

رییس رسانه ملی افزود: با توجه به اینكه ورود اطلاعات به داخل زندان قطع شده بود و عملاً برج‌های دیدبانی هم مختل شده بودند، حوالی ساعت 11 ظهر روز 22 بهمن، با همكاری سایر زندانیان، درب را شكستیم و وارد حیات اصلی زندان قصر شدیم.

دكتر علی عسكری به بازدید شب قبل خود از زندان سابق قصر اشاره و تصریح كرد: در بازدید شب گذشته از محل زندان قصر كه این روزها به باغ‌موزه تبدیل شده، یاد و خاطره آن روزها دوباره برایم زنده شد.

رئیس رسانه ملی همچنین با توصیه به جوانان به‌ویژه مخاطبان رادیو جوان به كار و تلاش مضاعف و امیدواری به پیشرفت‌های كشور تصریح كرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، 12 نقطه حلبی‌آباد در تهران وجود داشت اما امروز، تهران به یكی از شهرهای پیشرفته جهان تبدیل شده و در كشور نیز، پیشرفت‌های چشمگیری حاصل شده است اما این كافی نیست و باید با امید و تلاش، آینده بهتری برای ملت ایران رقم بزنیم.

بازدید سرزده رئیس رسانه ملی از پخش زنده شبكه‌های تلویزیونی

دكتر علی عسكری در ادامه بازدید سرزده‌اش از ساختمان پخش جدید، از استودیوهای شبكه یك، دو، سه، چهار، پنج، خبر، قرآن، نودال تلویزیون و استودیوی ضبط دیجیتال بازدید كرد.

رئیس رسانه ملی با حضور در استودیوی شبكه یك، گپ و گفتی صمیمانه با محمدرحمان نظام اسلامی از مجریان با سابقه تلویزیون و مهدی آقا بیگی، دیگر مجری برنامه زنده این شبكه داشت و دست‌آخر، با تمامی عوامل پشت‌صحنه و مدیران ارشد این شبكه، عكس یادگاری گرفت.

دكتر علی عسكری سپس با حضور در استودیوی شبكه دو، با محمدجعفر خسروی و خانم حسینی ، مجریان ویژه‌برنامه این شبكه دیدار كرد و از نزدیك در جریان فعالیت‌های عوامل پشت‌صحنه این شبكه تلویزیونی برای به تصویر كشیدن حضور میلیونی مردم سراسر ایران در راهپیمایی 22 بهمن قرار گرفت.

شبكه چهار سیما، سومین استودیوی تلویزیونی‌ای بود كه دكتر علی عسكری به‌صورت سرزده به آنجا رفت و با عوامل آن دیدار كرد.

شبكه چهار نیز با پخش تصاویر زنده از حضور مردم استان‌های كشور در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین پخش مصاحبه‌های مردمی و بسته‌های ویژه خبری، این حماسه ماندگار را به قاب تصویر كشید.

سپس دكتر علی عسكری در استودیوی پخش شبكه پنج سیما حاضر شد و پس از گفت‌وگوی صمیمانه با عوامل فنی این شبكه، وارد استودیوی پخش زنده این شبكه شد و ضمن خسته نباشید به مجریان ویژه برنامه شبكه پنج در سالروز پیروزی انقلاب، خانم ها صبا راد و محبوبه عزیزی با آن ها گفت و گو كرد.

بازدید از استودیوی ضبط دیجیتال كه وظیفه تصویربرداری هوایی با هلیكوپتر و هلی شات و تصاویر همه شبكه‌های داخلی و خارجی را بر عهده دارد، از دیگر برنامه‌های دكتر علی عسكری بود.

رئیس رسانه ملی در ادامه، سری هم به نودال تلویزیون زد و از نزدیك در جریان پخش تصاویر مراكز استان‌ها و سایر شهرهای كشور قرار گرفت.

قلب مردم دست خداست

دكتر علی عسكری در ادامه وارد استودیوی شبكه سه سیما شد و ضمن دیدار با احمد اكبر نژاد مجری ویژه‌برنامه این شبكه به مناسبت راهپیمایی 22 بهمن گفت: قلب مردم دست خداست و راهپیمایی امسال مردم هم با هدایت الهی بسیار تماشایی و دیدنی است و انبوه جمعیت در خیابان‌ها حضور دارند.

دیدار از استودیوی 7 معروف به استودیوی شبكه قران، آخرین بازدید دكتر علی عسكری از ساختمان پخش جدید بود و رئیس رسانه ملی از نزدیك در جریان آخرین تلاش‌های عوامل این شبكه برای پوشش زنده مراسم راهپیمایی 22 بهمن قرار گرفت.

بازدید سرزده از شبكه‌های خبر و شما

رئیس رسانه ملی در ادامه با حضور در ساختمان پخش قدیم و استقبال عبدالرضا بوالی، مدیر شبكه خبر، از تحریریه خبرنگاران این شبكه و همچنین استودیوی شماره 2 پخش زنده بازدید كرد و گپ و گفتی كوتاه با المیرا شریفی مقدم و مهدی خسروی، مجریان ویژه‌برنامه شبكه خبر داشت.

دكتر علی عسكری همچنین در جریان دیدار با خبرنگاران شبكه خبر، از نزدیك در جریان فعالیت‌های آن‌ها برای پوشش هر چه بهتر مراسم راهپیمایی امسال قرار گرفت.

رئیس رسانه ملی همچنین دیداری هم از استودیوهای شبكه‌شما داشت كه با همراهی دكتر قاسمی مدیر این شبكه صورت گرفت.

وی به عوامل و مجریان شبكه شما توصیه كرد كه بر روی پوشش خبری راهپیمایی 22 بهمن در مراكز استان‌ها و شهرستان‌ها متمركز شوند.

دیدار صمیمانه با خبرنگاران خبرگزاری صداوسیما و تحریریه پخش خبر یك

دكتر علی عسكری همچنین با حضور در ساختمان شیشه‌ای، با استقبال سید مهرداد سیدمهدی رئیس خبرگزاری صداوسیما، حسن عابدینی قائم‌مقام خبرگزاری و ابراهیم شكوری مدیركل اخبار داخلی خبرگزاری صداوسیما در فضایی صمیمانه با خبرنگاران، تدوین گران و عوامل فنی این خبرگزاری گفت‌وگو كرد و از نزدیك در جریان فعالیت های آن‌ها قرار گرفت.

دكتر علی عسكری در ادامه از دفتر خبرنگاران شهرستان‌های استان تهران و همچنین واحد تصویربرداران خبرگزاری صداوسیما بازدید كرد و با عوامل تصویربردار كه از ساعت 5 صبح در خیابان‌های سطح شهر برای پوشش راهپیمایی 22 بهمن حاضر شده بودند دیدار و گفت‌وگو كرد و دستورهای لازم برای تأمین تجهیزات فنی مورد نیاز آن‌ها را صادر كرد.

بازدید از استودیوی پخش

خبر شبكه یك سیما با همراهی شهرام وثوقی راد مدیركل پخش اخبار سیما آخرین بخش بازدید رییس رسانه ملی بود.

در این بازدید دكتر علی عسكری ابتدا با محمدرضا حیاتی از مجریان با سابقه خبر تلویزیون، گفتگو كرد كه قرار بود تا دقایقی دیگر خبر 14 را اجرا كند.

تلاش برای تغییر گرافیك اخبار شبكه یك ، بازسازی استودیوی شبكه یك و همچنین تأسیس استودیوی جدید پخش خبر از جمله برنامه‌های آتی این شبكه است كه رئیس رسانه ملی از نزدیك در جریان آن‌ها قرار گرفت و دستورهای لازم برای بهبود وضعیت موجود صادر كرد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: صداوسیما ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
22 بهمن مبارک بااااااااااد
آخرین اخبار