سردار سلامی در راهپیمایی 22 بهمن اهواز؛

دشمنان قبل از انقلاب هویت ایران را به یغما برده بودند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ترویح برهنگی بخشی از شاخص فرهنگ رایجی بود که شاه به عنوان مزدور و  سرباز بازی سیاسی شطرنج در منطقه و ایران انجام می‌داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اهواز،سردار حسین سلامی،  جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی مردم اهواز گفت: امروز مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن تیر خلاص بر پیکر رویاهای شوم دشمن  اسلام و ایران شلیک می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به فقر و وابستگی ملت ایران قبل از انقلاب گفت: شما می‌دانید چه سرنوشت شومی برای ایران رقم زده شده بود، فقر و  وابستگی و درماندگی را جز لاینفک ایران کرده بودند و جهان اسلام را در گورستانی از جهالت مدرن دفن  و جغرافیای ایران را بخشی از جغرافیای سیاسی آمریکا تلقی می‌کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان هویت ایران را به یغما برده بودند، تصریح‌کرد: ترویح برهنگی و بی‌حیایی بخشی از شاخص فرهنگ رایجی بود که شاه به عنوان مزدور و  سرباز بازی سیاسی شطرنج در منطقه و ایران  انجام می‌داد.

سلامی ادامه داد:  قبل از انقلاب ثروت‌های این مملکت را به غارت بردند و ایران را به مصرف کننده‌ای از کالاهای غربی تبدیل کرده بودند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  تصریح‌کرد:  امام خمینی (ره) با دمیدن روح مسیحایی خود در پیکره مرده و بی‌جان این ملت سبب بیدار شدن ملت و تظاهرات علیه استعمار شد.

وی با اشاره به شکست آمریکا افزود: ایران میدان مجاهدات مردان و زنانی بود که برای بازیابی منزلت حقیقی خویش انقلاب کردند‌ و کاخ‌های ستم و استبداد را فرو ریختند.

 

 انتهای پیام/م

انقلاب اسلامی ایران بزرگترین شکست تاریخ را به آمریکا وارد کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار