همزمان با سراسر کشور؛

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در خوزستان + تصاویر

راهپیمایی باشکوه و انقلابی مردم استان خوزستان در ۲۲ بهمن ماه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  راهپیمایی گرامیداشت روز 22 بهمن دقایقی پیش با حضور پرشور مردم و جمعی از مسئولان از فلکه مولوی آغاز شد.

مردم اهواز  از ساعت 8 صبح امروز در خیابان های محل راهپیمایی تجمع کردند و با در دست داشتن پلاکاردهایی چهلمین سالگرد پیروزس انقلاب را جشن گرفتند.

سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران اصلی این برنامه است.

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در خوزستان + تصاویر

  مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان رامهرمز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر همبستگی، اتحاد و ارادت خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند. و با حضور حماسی خود برگ زرینی بر افتخارات خود افزودند.

مردم رامهرمز با حضور حداکثری و تماشایی خود در این آیین و با سر دادن شعارهای انقلابی باردیگر بر حمایت از کشور خود، آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تاکید کردند و با لبیک به ندای امام خامنه‌ای تماشای‍ی‌تر از گذشته وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان دادند.

راهپیمایی غرورآفرین و حماسه ساز ۲۲ بهمن با حضور پرشور و گسترده آحاد مردم در نقاط مختلف شهرستان از جمله بخش های سلطان آباد، رودزرد و ابوالفارس نیز برگزار شد.

مردم باغملک با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و ایستادگی خود را در سی و نهمین انقلاب اسلامی جشن گرفتند.

مردم شهرستان باغملک در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای ضد استکباری دوباره از سیاست‌های نظام اسلامی حمایت کردند.

مردم ولایت مدار، مؤمن و همیشه درصحنه شوش از ساعات اولیه صبح امروز با تجمع در مسیر‌ برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، حضوری چشمگیر را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند.

مردم غیور ایذه امروز مانند کل کشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.