دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش با رهبر انقلاب + فیلم

هم‌زمان با نوزدهم بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) و روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) و همزمان با سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی در 19بهمن سال 1357 با امام (ره)، با جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قررگاه پدافند هوایی ارتش دیدار کردند.
رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار، ایام الله و مناسبت‌های مهم انقلاب اسلامی را مایه قوام و استحکام نظام دانستند و تأکید کردند: امسال به لطف الهی، 22 بهمن از آن 22 بهمن‌های تماشایی خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامی حرکت 19 بهمن سال 1357 و دیگر مناسبت‌های مهم انقلاب اسلامی را فراتر از یک خاطره افتخارآمیز دانستند و گفتند: همه‌ی این ایام الله، چه مناسبت‌های دوران انقلاب اسلامی و چه مناسبت‌های مهم 39 سال گذشته، زمینه‌ساز افزایش ذخیره و سرمایه انقلاب و موجب استحکام بیشتر پایه‌های انقلاب اسلامی می‌شوند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیدار امروز پرسنل نیروی هوایی ارتش با رهبر انقلاب + فیلم

برچسب ها: رهبر انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار