رهبر انقلاب در دیدار مردم کرمان و خوزستان:

دلسرد کردن مردم از انتخابات به ضرر کشور است

جمعی از مردم استان‌های کرمان و خوزستان صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم پرافتخار استان‌های خوزستان و کرمان، انتخابات ۱۱ اسفند را بسیار مهم، تعیین کننده و زمینه‌ساز تحول خواندند و با تبیین اهمیت مجلس شورای اسلامی در حل مشکلات موجود و تعیین مسیر حرکت کشور، تأکید کردند: ملت خود را برای برگزاری انتخابات به بهترین شکل یعنی همراه با ۴ خصوصیت «مشارکت قوی و پرشور، رقابت واقعی جناح‌ها و دیدگاه‌های مختلف، سلامت حقیقی و امنیت کامل» آماده کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به جایگاه مهم انتخابات مجلس خبرگان، درباره مجلس و جایگاه آن نیز گفتند: مجلس براساس قانون اساسی ریل‌گذار آینده کشور است؛ ضمن اینکه حل مشکلات کشور به قانون‌گذاری مناسب و حضور مدبرانه مجلس نیاز دارد.

ایشان در تبیین اهمیت اصل و منطق انتخابات در جمهوری اسلامی، گفتند: جمهوریت و اسلامیت نظام هر دو به انتخابات وابسته است؛ چرا که تحقق جمهوریت و مردم‌سالاری و حاکمیت مردم در اداره کشور هیچ راهی جز برگزاری انتخابات ندارد.

رهبر انقلاب در باب تأثیر انتخابات در تحقق اسلامیت نظام هم گفتند: با انتخابات است که، ولی فقیه از طریق منتخبان ملت در مجلس خبرگان تعیین می‌شود؛ ضمن اینکه نمایندگان مجلس هم باید طبق مقررات و معارف اسلامی، قوانین را مصوب کنند.

ایشان «نبود انتخابات» را موجب برقراری دیکتاتوری یا «هرج و مرج و ناامنی و اغتشاش» خواندند و با انتقاد از کسانی که به اشکال مختلف مردم را از حضور در انتخابات دلسرد می‌کنند، گفتند: انتخابات تنها مسیر صحیح و حقیقی است که می‌تواند حاکمیت ملی مردم را تأمین کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مشارکت قوی را معجزه‌آفرین خواندند و گفتند: برگزاری انتخاباتی پرشکوه و با حضور پرشور مردم، موجب وحدت ملی می‌شود، وحدت ملی و حضور پر قدرت مردم در صحنه، قدرت ملی می‌آورد و قدرت ملی موجب امنیت می‌شود که امنیت نیز زمینه‌ساز پیشرفت علمی، شکوفایی اقتصادی و حل مشکلات گوناگون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خواهد بود.

ایشان انتخابات را پایه و زمینه‌ساز تحول دانستند و گفتند: برخی از تحول طرفداری می‌کنند، اما انتخابات را به عنوان مقدمه تحول، مورد بی‌مهری قرار می‌دهند.

رهبر انقلاب به صاحبان دیدگاه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گفتند: اگر می‌خواهید به نفع دیدگاه خود تحول ایجاد کنید، راهش سر کار آوردن کسانی است که با شما هم‌جهت هستند که این مسئله نیز فقط با انتخابات محقق می‌شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همه کسانی که در جامعه مخاطب دارند از جمله علمای اعلام، استادان دانشگاه و حوزه، صداوسیما و مطبوعات را به دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات فراخواندند و افزودند: جوانان و اعضای خانواده‌ها نیز مخاطبان خود را به برگزاری انتخاباتی پرشور تشویق کنند.

ایشان مشارکت ضعیف را منجر به تشکیل مجلسی ضعیف و ناتوان در رفع کامل مشکلات برشمردند و تأکید کردند: برطرف کردن مشکلات نیازمند مشارکت قوی و تشکیل مجلسی قوی است.

رهبر انقلاب در تبیین دومین عنصر برگزاری انتخابات پرشور یعنی رقابت واقعی سیاسی، گفتند: میدان باید برای حضور جناح‌های سیاسی و گرایش‌های گوناگون سیاسی-اقتصادی-فرهنگی در مسابقه بزرگ انتخابات باز باشد تا همه دیدگاه‌ها و نگاه‌ها در این میدان فعال باشند.

ایشان رقابت و مسابقه جوانان با افراد مجرب و باسابقه را برای ورود به مجلس، نوع دیگری از رقابت خواندند و گفتند: البته مجلس خوب و قوی باید هم نمایندگان جوان داشته باشد و هم نمایندگان باسابقه و باتجربه.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: رقابت یعنی همه بتوانند تبلیغات کنند؛ البته تبلیغات غیر از دروغ‌گفتن، تهمت‌زدن و وعده خلاف‌دادن است. تبلیغات یعنی بیان دیدگاه‌ها برای مردم همراه با اخلاق و دیانت.

ایشان دلسرد کردن مردم از انتخابات را کاری غلط و به ضرر کشور خواندند و گفتند: بعضی‌ها برای دلسرد کردن مردم، دائم مشکلات کشور را یادآوری می‌کنند؛ در حالی‌که راه‌حل مشکلات، انتخابات است و برای رفع مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد.

رهبر انقلاب، بخش دیگری از سخنانشان را به مسئله بین‌المللی و اسلامی غزه اختصاص دادند و گفتند: این حادثه از دو جنبه بی‌نظیر است؛ هم از سمت رژیم صهیونیستی، چراکه هرگز اینگونه سفّاکی، جنایتگری، خونخواری، کودک‌کشی، خباثت، بی‌رحمی و انداختن بمب سنگرشکن بر روی سر بیماران و بیمارستان‌ها دیده نشده است، و هم از طرف مردم و مبارزان فلسطینی، چون اینگونه صبر، مقاومت و دشمن را دیوانه کردن، بی‌سابقه است.

ایشان خاطرنشان کردند: با وجود آنکه آب، غذا، دارو و سوخت به این مردم نمی‌رسد، اما آن‌ها مثل کوه ایستاده‌اند که همین تسلیم نشدن آنان را پیروز می‌کند چرا که خداوند با صابران است؛ همچنانکه نشانه‌های پیروزی امروز دیده می‌شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ناتوانی رژیم صهیونیستی را با وجود انبوه تجهیزات و امکانات از دیگر جنبه‌های مهم این رویارویی بی‌نظیر خواندند و در بیان نکته‌ای اساسی گفتند: شکست رژیم صهیونیستی در این حادثه شکست آمریکا هم هست و امروز در دنیا هیچ‌کس تفاوتی میان رژیم اشغالگر با آمریکا و انگلیس نمی‌گذارد و همه می‌دانند که این‌ها یکی هستند.

ایشان وتوی چند قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس و قطع بمباران‌ها را اقدام بی‌شرمانه دولت آمریکا و همدستی با رژیم صهیونیستی برای ریختن بمب بر روی کودک، زن، پیرمرد، بیمار و دیگر مردم بی‌دفاع خواندند و افزودند: پیروزی بزرگ ملت فلسطین و جبهه حق و مقاومت، بی‌آبرو کردن غرب و آمریکا و افشای ماهیت همه ادعا‌های دروغین حقوق بشری آن‌ها است؛ چرا که اسرائیل بدون پشتوانه آمریکا قادر به این‌همه جنایت نبود و امروز چهره زشت هیولایِ منحوسِ آمریکا و انگلیس برای همه مردم دنیا آشکار و در این ماجرا، ذات کاخ سفید برملا و باطن حکومت آمریکا و انگلیس روشن شده است.

ایشان وظیفه دولت‌ها و ملت‌ها را کمک به مقاومت به هر شکل ممکن خواندند و تأکید کردند: کمک به مقاومت وظیفه همه، و کمک به رژیم صهیونیستی، جنایت و خیانت است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، با ابراز تأسف از کمک جنایت‌آمیز برخی دولت‌های اسلامی به رژیم صهیونیستی، گفتند: ملت‌های مسلمان این مسئله را فراموش نخواهند کرد.

ایشان جلوگیری از رسیدن کالا، نفت و سوخت به رژیم صهیونیستی که حتی جلوی رسیدن آب به مردم غزه را گرفته است، وظیفه دولت‌های اسلامی خواندند و افزودند: ملت‌های مسلمان باید از دولت‌های خود بخواهند که هرگونه رابطه و کمک به جنایتکاران صهیونیست را قطع کنند و یا اگر قادر به قطع دائم روابط نیستند، لااقل با قطع موقت، رژیم خبیث، ظالم و خونخوار را تحت فشار قرار دهند.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: امروز وجدان دنیا به درد آمده است. مردم در آمریکا و اروپا به خیابان‌ها می‌آیند و برخی شخصیت‌های سیاسی و رؤسای دانشگاه‌ها و دانشمندان آن‌ها به حمایت دولت‌های خود از رژیم صهیونیستی اعتراض می‌کنند، اما با این وجود، برخی دولت‌ها همچنان به کمک‌های خود به رژیم سفاک ادامه می‌دهند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: به یاری خداوند، بی‌تردید پیروزی با جبهه حق است و رژیم غاصب صهیونیستی ریشه‌کن خواهد شد و امیدواریم شما جوانان این آینده حتمی را به چشم خود ببینید.

رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنان‌شان با اشاره به ضرورت آگاهی «نسل جوان خوزستان و کرمان و همه کشور» از افتخارات تاریخی ملت و میراث ارزشمند ایران، گفتند: خوزستان در بیش از یک قرن اخیر، پرچمدار و مهمترین مرکز مقاومت ملت در مقابل بیگانگان بوده است که ایستادگی در مقابل هجوم نظامی انگلیسی‌ها در سال‌های بعد از جنگ اول جهانی و حضور فعال در ملی کردن صنعت نفت از موارد مهم این ایستادگی بوده است.

ایشان تأکید کردند: مهمتر از همه، سینه سپر کردن همه اقوام عرب و غیر عرب، لر، بختیاری و دیگر اقوام در مقابل تهاجم صدام و خنثی‌کردن محاسبه غلط او درباره استقبال مردم عرب‌زبان خوزستان از مهاجمان بود که افتخاری جاودان است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاک پاک خوزستان را محل ریخته‌شدن خون بهترین جوانان همه استان‌ها خواندند و افزودند: خوزستان نماد همدلی و همبستگی همه ملت در دفاع از اسلام و انقلاب و ایران، و مظهر ویژگی‌های برجسته ملت ایران است.

ایشان همچنین با تجلیل از هویت عمیق فرهنگی مردم کرمان، نخبه‌پروری، نجابت اخلاقی، سلامت فکری، ایمان صادقانه و پیشگامی در پیوستن به نهضت اسلامی را از خصوصیات مردم این استان برشمردند و گفتند: این ویژگی‌ها زمینه بروز شخصیت بزرگی مثل حاج قاسم را فراهم کرده است.

رهبر انقلاب خصوصیات مردم خوزستان و کرمان را مایه افتخار و مباهات جوانان این استان و همه کشور دانستند و تأکید کردند: باید از این میراث نسلی و تاریخی برای جبران نقائص و عقب‌ماندگی‌های موجود، ساختن ایران و اثبات توانایی اسلام در اداره کشور استفاده کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۰ دی ۱۴۰۲
بسمه تعالی سلام و عرض‌ احترام و دعای خیر
خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی،امیدوارم که حالتان خوب و سلامت و موفق باشید .
با عرض معذرت ، من هم به نوبه خودم مشکلات زیادی دارم ،اما با این وجود به وظیفه شری خود عمل نموده و به امید خدا در انتخابات شرکت می کنم و به فردی اصلح رای می دهم .
ما همه در قبال خون شهدا مسؤل هستیم و باید در
انتخابات شرکت کنیم و دشمنان ایران اسلامی را
مأیوس و ناامید کنیم .گ
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۷ دی ۱۴۰۲
شما تضمین می‌دهید ملت رای بدهند اوضاع معیشت بهترشود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۷ دی ۱۴۰۲
مگردراین44سال به معیشت شما ورفاهیات شماتوجه نکردیم این تضمین ماست
Canada
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۶ دی ۱۴۰۲
متاسفانه مردم تحت تاثیر کانال های معاند قرار گرفته اند و
واقعیت کشورها دیگه را نمی‌دانند
برای دیدن فقر و فلاکت .حتی با داشتن کار
قادر به کرایه یک اتاق هم نیستند و در ماشین زندگی میکنند
این کلیپ ها را ببنید تا
هوشیار و دنیا دیده شوید
invisible people
و بعدی
ENDEVR
با چشم خود ببنید تا باور کنید و سم زدایی از کانالهای سیاه نما ایران و ماله کشی غرب شوید
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۸:۱۵ ۰۶ دی ۱۴۰۲
باور کن اگر امریکا گرین کارت امریکا با زندگی مرفه را به بنده می داد و می گفت در انتخابات شرکت نکن قبول نمی کردم اما ستاد محترم هدفمند کردن یارانه ها کاری کرد که امریکا از انجام ان عاجز و ناتوان بود ۴۵ تومان
United States of America
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
مردم دلسردن چون نون ندارن بخورن گرئنی . فقر
Canada
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۶ دی ۱۴۰۲
گرانی و تورم و بیکاری و کارتن خوابی
حتی در جهان اول و دوم
بدون هیچ تحریمی و محدودیت های
وجود دارد
والله کمر شکن شده
آیا مردم اینطور آب بخاطر مشکلات عدیده رای نمیدهند
یا فعال تر میشوند در رای دادن
تا نماینده مورد اعتماد .با وجدان .اخلاق و ایمان را برای حل مشکلات انتخاب کنند
پس هر کس مردم را به رای ندادن .تشویق کند
دشمن و نفوذی و آنوسی و بهایی و خیرخواه مردم و وطن نیست .همین و بس
United States of America
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۴ دی ۱۴۰۲
راییییییی نمیدیممممم چون همششششش حرف عمل نیسسسسسسسسس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۴ دی ۱۴۰۲
دلسردی مردم رو توی چهره و بغض ملت می شود دید توی موندن خرید مایحتاج روزانه می شود دیدتوی خجالت و شرمندگی پدرومادرها جلوی بچه ها می شود دید،و......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۴ دی ۱۴۰۲
دیگه ملت به کی اعتماد کنن همه دزد و اختلاسگر و هیچکی هم کار بهشون نداشت و نداره مردم دیگه توان ندارن به نون شب محتاجن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
رای نمی دیم چون چیزی درست نمیشه. چشم و حواستون رو باز کنید این همه گرانی و مشکلات مردم رو نمی‌بینید؟ هر دولتی رفته و اومده وضعیت مردم بدتر از قبل شده
Iran (Islamic Republic of)
اصلاح طلب واقع گرا باش
۰۸:۲۴ ۰۳ دی ۱۴۰۲
تاکید میکنم شما اگر یک فرد میانه رو جناح مقابل هم به مجلس بفرستید بهتر از فرد تندرو خواهد بود.این خودش تحول و اصلاحات است.پس من رای می دهم.چون نمیخواهم افراد تندرو امور کشور را بدست بگیرند و تا 4 سال آه و ناله کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۰۳ دی ۱۴۰۲
با سلام و درود به رهبر عزیز و مردم غیور ایران.
ما همه امکاناتی داریم و از همه لحاظ تامین هستیم و حتما باید در انتخابات شرکت کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۳ دی ۱۴۰۲
به نظر من که مردم قدرت تحلیل همه مسائل رو ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۲ دی ۱۴۰۲
ای ملت که ماهواره شستشوی مغزیتون کرده اگه البته چیزی از مغزتون باقیمانده رای بدهید
رای دادن حق همه ماست
در کل تاریخ هم اکنون در مقتدرترین دوران ایران عزیز هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۲ دی ۱۴۰۲
من رای می‌دهم
گله دارم شدید ولی رای می‌دهم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۱۹ ۰۲ دی ۱۴۰۲
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: به یاری خداوند، بی‌تردید پیروزی با جبهه حق است و رژیم غاصب صهیونیستی ریشه‌کن خواهد شد و امیدواریم شما جوانان این آینده حتمی را به چشم خود ببینید.
به فرموده ی آیت الله بهجت ره :
پیران هم آنروز را خواهند دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۲ دی ۱۴۰۲
yjc نشد دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۲ دی ۱۴۰۲
جواب عادلانه برای اعتراض مصاحبه آموزگاری را بدهید
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۵:۳۱ ۰۲ دی ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : درود خداقوت بر رهبر کبیر معظم ولی امر مسلمین جهان اسلام ناب محمدی ص باد سلامت پایدار باشید. امام خمینی ره بنیان گذار حکومت ایران اسلامی فرمودند مجلس شورای اسلامی مردمی در رأس همه امور اجتماعی سیاسی فرهنگی اقتصادی نظامی آموزشی علمی و غیره ... باید باشد نه مجلس شورای اسلامی ناکارآمد غیر مستقل تابع بازیهای سیاسی سیاست زده در این ۴۵ سال که از انقلاب اسلامی ایران می گذرد همیشه رای دادیم به آنان که شعار می دادند اقشار ضعیف و فقیر بیچاره بینوا بیکار بی پول یا اندک درآمد زیر خط فقر را نجات می دهند و برای رفاه امنیت آسایش آرامش عزت سرپرستان خانوارهای اقشار ضعیف تلاش می کنند تحولاتی بزرگ در زندگیشان به وجود می آورند ولی افسوس که وقتی به پست مقامات مختلف می رسیدند مردم و شعارهایشان و وغدهایشان را همه یا فراموش می کردند یا می شدند زیر دست پیشکسوتانی که خادم الپست مقام بودند و باید از آنان و به منویات آنان رفتار می کردند برای مثال مصلحت نظام اسلامی و تا کنون هر عمل فعالیت هر کاری کردند فقط برای این بوده که بتوانند حقوق دستمزدها عید پاداشها مختلف را برای افراد خانواده های لشکری کشوری دولتی تأمین اجتماعی کنند که در همان هم بی عدالتی تبعیضگری های فراوان به وضوح دیده می شود چه رسد به اینکه به اقشار ضعیف آحاد مردمی برسند که نه لشکری هستند نه کشوری دولتی حضرت آقا فقر فلاکت گرسنگی بیکاری طلاقهای منفورانه به علت فقر فلاکت بیکاری بی پولی و به علتهای غربگرایی فاسدانه و گرانی همه چیزهایی که فکرش را کنید و مفاسد مختلف در جامعه بسیار زیاد شده است جرم جنایت بزهکاری بسیار زیاد شده است که همه ناشی از فقر فلاکت گرسنگی نداری بیچارگی بینوایی است باندهای مختلف مافیایی خبیث شیطان صفت در همه عرصه های اجتماعی سیاسی فرهنگی اقتصادی نفوذ کرده اند عدالت اجتماعی بسیار کم رنگ ضعیف و یا پوچ هیچ شده است مردم را کسی دلسرد نمی کند این مسولان نمایندگان مدیران مقامات مملکتی ایران اسلامی بوده هستند که با اعمال رفتار کردارشان مردم را دلسرد نامید کرده اند حضرت آقا بسیاری از خانوارها فقط دارند با یارانه نفری ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومانی که به حسابشان هر ماه واریز می شود زندگی سخت دشوار فقیرانه را بسر می رسانند مشکلات مسکن ازدواج کار شغل پایدار درآمد زا هم که فراوان است بانکها همه یا وام نمی دهند یا وام‌های نزولخوری می پردازند این در صورتی است که باید بانکها وام قرض الحسنه بدون سود بانکی بدهند باید یارانه معیشتی و یارانه سوخت مردم چندین برابر مبلغ ناچیز الانش باشد تا مردم بتوانند با گرفتن وام قرض الحسنه با کمک یارانه معیشتیشان اقساط وام های قرض الحسنه خود را پرداخت کنند تا بتوانند خودروهای فرسوده درمو داقونشان را تعویض کنند به خودروی جدید ساخت داخل آحاد مردم ایران اسلامی شده اند جزو اقشار بسیار ضعیف جامعه مدنی ایرانی اسلامی شاید جاسوسانتان آمار غلط به عرضتان می رسانند برای خوشایند شما حضرت آقا ولی واقعیت کف میدان جامعه مدنی را بنده حقیر فقیر کمترین مومن مسلمان به عرضتان رساندم باز هم می آییم رای می دهیم ولی باز هم همین آش است همین کاسه فقط افراد عوض می شوند و هیچ تحولی برای اقشار ضعیف که قوی شوند صورت نپذیرفته و نمی پذیرد مگر مجلس شورای اسلامی که در راس امور اجتماعی مردمی است بتواند کاملا بر همه امورات مردمی در سه قوا نظارت عالیه کاربردی داشته باشد و تمامی قوانین مقررات اسلامی قانون اساسی ایران اسلامی را نظارت و پیگیری مردانه مستمر کند تا عملیاتی اجرایی شود به منفعت آحاد مردم به منفعت اقشار ضعیف مجلس شورای اسلامی ایران اسلامی در رأس همه امورات مملکتی باید قرار داشته باشد و بر نوک این رأس هرم هم باید رهبر معظم ولایت فقیه نظارت عالیه داشته باشند و شورای نگهبان و شورای خبرگان رهبری تا انشاءالله روز به روز هفته به هفته ماه به ماه سال به سال به سرعت با گامهای بلند موثر شاهد تحولات عظیم شفاف به منفعت آحاد مردم اقشار ضعیف بینوایان باشید باشیم . التماس دعا و صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
انتخابات /؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
-
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۲ دی ۱۴۰۲
موقع انتخابات وموقع راهپیمایی ها بقولی یوم الله ها ملت عزیز می‌شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۳ دی ۱۴۰۲
درود به شرفت
Iran (Islamic Republic of)
یک یزدی
۱۵:۱۶ ۰۲ دی ۱۴۰۲
خدا کند دیگر ، شورای نگهبان درحق کسی جفا نکند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۲ دی ۱۴۰۲
همه چیز گل و بلبل نیست کسی دلسرد نمیشه فقط آتیش گرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
کارگرشرکتی با سابقه 14 سال
۱۵:۰۵ ۰۲ دی ۱۴۰۲
آقا خدایی من 7 میلیون حقوق میگیرم 5300 اجاره خونه میدم دو تا بچه ام دارم با این خرج گرون
اگه کل ماه صبونه و نهار و شام نون بربری خالی ام بخوریم بازم کفاف نمیده
تا آخر امسال حتما حتما حتما باید برای تمامی نیروهای شرکتی کلیه اداره های دولتی و غیردولتی تبدیل وضعیت انجام بشه
عین نمازی که میخونید واجبه به خدا قسم پیش خوده خدا هم بریم میگه این حرکت در حده نماز واجبه
لطفا یه حرکتی بکنید برا ما کارگرای خیلی زیره خط فقرررررررر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۰۴ دی ۱۴۰۲
بله
نیروهای شرکتی رو که با پارتی و بدون آزمون اومدنو رسمی کنن!
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۵:۰۴ ۰۲ دی ۱۴۰۲
انتخابات یعنی چی یعنی خواسته مردم انچه مهم است است خواست اکثریت مردم نه یک گروه که فکر میکنند از همه حزب الهی ترند انانی که چشمان خود را بر حضور پرشور مردم در تششیع جنازه سردار سلیمانی بسته و با جهل و نادانی خودبرای کشور هزینه درست کردند وبا شیوه نادرست خود باعث گسترش بی حجابی تورم اختلاف طبقاتی بی عدالتی شده و مطابق میل دشمنان عمل کردند و حتی میتوان گفت تفکر انان باعث ایجاد مافیا های مختلف در کشور شده اینکه میگوییم فساد اخلاقی و اقتصادی و بی تدبیری و سو ومدیریت باید رفع شود صرفا برای راحتی و عافیت طلبی خودمان نیست بلکه ما نگران اینده ایرانیم واینکه در صورت گرفتن تصمیمات مهم و انقلابی است که میتوانیم بر مشکلات فایق آییم بله بنده قدرت تحلیل ندارم ولی انان که قدرت تحلیل داشتند هم فقط حرف زدند و در عمل کاریی از پیش نبردند حرف بنده این است ما مردم ایران که حداکثر هر دوسال دشمن را نامید کردهایم اما عده ای در داخل همین نظام هروز و هر ساعت موجبات شادی دشمنان و رنج بیشتر مردم را فراهم کردند حرف من اینست فاصله خود را با مردم کم کنید این فاصله دشمنان را شاد و امیدوار کرده است اگه شما این کار کردید خواهید دید چگونه مشکلات رفع خواهد شد با مردم شفاف باشید ودر موقع جرقه مشکلات کوچک ان را انکار نکنید به مقابله با ان بپردازید تا رشد نکند و سرطانی نشود این گونه مردم به مسئولان خود افتخار میکنند امیدوار میشوند و دشمن نامید چون اخبار امید بخش این نیست در صورت ایجاد مشکل ان را لاپوشی کنیم تا امید از بین نرود اینگونه فرصتی برای گسترش بیشتر مشکلات داده ایم پس قبل از انتخابات باید بیاندیشیم اشتباهات کجا بوده ملت ایران الحمداله اگاه است دشمن را میشناسد(امریکا و ایادی ان) واز حربه های انان اگاه است انان گاهی مهره های خود را با حوصله با صرف هزینه و فکر زیاد جلو میبرند پس لازم است دولتمردان ما هم عجولانه و تعصبی عمل ننموده و تدابیر موثر ولو طولانی مدت اتخاذ نمایند و تصمیات را ورای منفعت شخصی وحزبی خود بگیرند .پس به جدیت تمام ارکان نظام و سه قوه برای پیشرفت و عزت هرچه بیشتر نیاز است حرف و وعده بسیار شنیده ایم اکنون وقت عمل است امید است حرف های بنده منتشر شود یا حداقل به گوش سران نظام برسد که بعید میدانم ولی میدانم ما برای سربلندی ایران حاضریم جان خود را فدا کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۲ دی ۱۴۰۲
خودتان دلسرد کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
ماهواره ها و شبکه های اجتماعی دشمن از هر موضوع سخیفی به افکار ملت حمله می‌کنند و سعی در دلسرد کردن ملت دارند
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۴:۵۹ ۰۲ دی ۱۴۰۲
دشمن غلط میکند تا وقتی که ستادی بنام ستاد هدفمند کردن یارانه ها که سیاست ازاد سازی قیمت ها را در این مملکت دنبال می کند و هر روز قیمت ها را بالا میبرد ان هم با ۴۵ ناقابل دیگری ملت را نای رفتن به سر صندوق رای نیست دشمن از این غلط ها نمی توانست بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۲ دی ۱۴۰۲
مهار تورم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۲ دی ۱۴۰۲
دلسردشدیم و رفت..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۲ دی ۱۴۰۲
به خدا وند قسم من دیگه از شنیدن این حرفا خسته شدم بسه دیگه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۲ دی ۱۴۰۲
چرا پیامم رو نصفه منتشر کردی یا منتشر نکن یا کامل منتشر کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۰۳ دی ۱۴۰۲
تا بوده همین بوده عزیز
حرف حق و سخن از واقعیات همیشه سانسور و مخفی کشته شده،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۲ دی ۱۴۰۲
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۲ دی ۱۴۰۲
این مسولان هستند که مردم را نسبت به انتخابات و نظام دلسرد می کنند چون وعده میدن ولی عمل نمی کنند سهام عدالت به دوتا می دند به یکی نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
انقلاب اسلامی بسیجی تهران ایران
۱۴:۳۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
با سلام از دولت و مجلس محترم تقاضا دارم واردات کفش برند و لوکس به کشور را محدود و تحریم و ممنوع کند با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۳ دی ۱۴۰۲
خودتو به روانپزشک معرفی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۴ دی ۱۴۰۲
بحث انتخاباته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۲ دی ۱۴۰۲
اولا که دلسرد کردن مردم به ضرر کشور نیست به ضرر حاکمیت هست
در ثانی شما انتخابات نشون بده تا رای بدیم ، من نماینده ای برا خودم نمی‌بینم
و ثالثا مسئولین و همین دولتی و مجلسی که شما براشون به به و چه چه می‌کنی اوضاع رو خراب کردن و مردم رو دلسرد کردن وگرنه مردم با خوبی که دلسرد نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۲ دی ۱۴۰۲
ای آقا
به کی راي بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۲ دی ۱۴۰۲
وقتی جواب اعتراضات آموزگاری داده نمیشود
امتیازات من درآوردی استخدامي میدن به یه عده
سنوات بازنشستگی رو بالا میبرن
این دلسرد کردن است یاخیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۲ دی ۱۴۰۲
انشاالله موفق باشید درخصوص مهار تورم هم رسیدگی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۲ دی ۱۴۰۲
مردم خوشون دلسرد هشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
رای بدیم؟ آقا مگه همه اونایی که باید رای بدن توان تحلیل مسائل رو دارن؟ مگه توان فهم اوضاع رو دارند؟ نه آقا نه ما رای نمیدیم آخه ما که توان تشخیص خوب و بد رو نداریم مگه خودتون نگفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
نیازی به دلسرد کردن نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
کسی دلسرد نمیکنه ن امریکا ن بقیه ما ملت ار دولت ومسئوولین ناراضی هستیم نمایندگان مجلس نماینده ملت نیستن نماینده دولت هستن ب ولا تا بحال یبار نشده رای ندم ولی عمرا دیگه رای نمیدم رای بدیم ک گوشت بشه ۱ تومن مرغ بشه ۱۱۰ مسکن میلیاردی وخودرو میلیاردی وسکه وطلا..... وبقیه اقلام ... ما حسرت همچی ب دلمون مونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
اعتراض آموزگاری را پاسخ دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
وعدۀ ما، اسفند 1402
مکان: کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۲ دی ۱۴۰۲
مردم دلسر شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۲ دی ۱۴۰۲
انتخابات وامثالهم رو بیخیال .. مردم قدرت تحلیل ندارن که ... فعلا اون چیزی که نقده رو بگیرید تخلفات چای دبش - تخلفات واردات برنج و ... اگه هم امکانش هست تلویزیون غزه رو بیخیال بشه در مورد وضعیت بد مردم ایران گزارش بده چقدر در فقرو نداری و بیماری والبته فساد و فحشا زندگی میگذرونن
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۱۴:۰۵ ۰۲ دی ۱۴۰۲
کسی دلسرد نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۴:۰۳ ۰۲ دی ۱۴۰۲
انتخابات یعنی چی یعنی خواسته مردم انچه مهم است است خواست اکثریت مردم نه یک گروه که فکر میکنند از همه حزب الهی ترند انانی که چشمان خود را بر حضور پرشور مردم در تششیع جنازه سردار سلیمانی بسته و با جهل و نادانی خود هزینه درست کردند وبا شیوه نادرست خود باعث گسترش بی حجابی تورم اختلاف طبقاتی بی عدالتی شده و مطابق میل دشمنان عمل کردند و حتی میتوان گفت تفکر انان باعث ایجاد مافیا های مختلف در کشور شده اینکه میگوییم فساد اخلاقی و اقتصادی و بی تدبیری و سو ومدیریت باید رفع شود صرفا برای راحتی و عافیت طلبی خودمان نیست بلکه ما نگران اینده ایرانیم واینکه در صورت گرفتن تصمیمات مهم و انقلابی است که میتوانیم بر مشکلات فایق آییم بله بنده قدرت تحلیل ندارم ولی انان که قدرت تحلیل داشتند هم فقط حرف زدند و در عمل کاریی از پیش نبردند حرف بنده این است ما مردم ایران که حداکثر هر دوسال دشمن را نامید کردهایم اما عده ای در داخل همین نظام هروز و هر ساعت موجبات شادی دشمنان و رنج بیشتر مردم را فراهم کردند حرف من اینست فاصله خود را با مردم کم کنید این فاصله دشمنان را شاد و امیدوار کرده است اگه شما این کار کردید خواهید دید چگونه مشکلات رفع خواهد شد با مردم شفاف باشید ودر موقع جرقه مشکلات کوچک ان را انکار نکنید به مقابله با ان بپردازید تا رشد نکند و سرطانی نشود این گونه مردم به مسئولان خود افتخار میکنند امیدوار میشوند و دشمن نامید چون اخبار امید بخش این نیست در صورت ایجاد مشکل ان را لاپوشی کنیم تا امید از بین نرود اینگونه فرصتی برای گسترش بیشتر مشکلات داده ایم ملت ایران الحمداله اگاه است دشمن را میشناسد(امریکا و ایادی ان) واز حربه های انان اگاه است پس به جدیت تمام ارکان نظام و سه قوه برای پیشرفت و عزت هرچه بیشتر نیاز است حرف و وعده بسیار شنیده ایم اکنون وقت عمل است امید است حرف های بنده منتشر شود یا حداقل به گوش سران نظام برسد که بعید میدانم ولی میدانم ما برای سربلندی ایران حاظریم جان خود را فدا کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۲ دی ۱۴۰۲
حاصل انتخابات ها چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۲ دی ۱۴۰۲
حاصل انتخابات ایرانی قویست تا مشت محکمی باشه به صورت کفتارها که منتظرن ایران رو تکه تکه کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۰۳ دی ۱۴۰۲
به ناشناس 21:25
چیه از حالا داره میسوزه؟
حاصل انتخابات ایرانی پر از رانتخواران، اختلاس گران، دزدان بیت المال حق الناس مردم خور، ابربدهکاران، نجومی بگیران، شاسی بلند بگیران، مافیا ها، تسهیلات کلان بگیران، سیسمونی خارجی بگیران،
لابد اینها همه آدم فضایی هستند، از فضا برای تکه تکه کردن ایران آمده اند،
منطق تو شکر!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۲ دی ۱۴۰۲
وقتی جواب اعتراضات آموزگاری داده نمیشود
امتیازات من درآوردی استخدامي میدن به یه عده
سنوات بازنشستگی رو بالا میبرن
این دلسرد کردن است یاخیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۲ دی ۱۴۰۲
انتخابات ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۲ دی ۱۴۰۲
وقتی جواب اعتراضات آموزگاری داده نمیشود
امتیازات من درآوردی استخدامي میدن به یه عده
سنوات بازنشستگی رو بالا میبرن
این دلسرد کردن است یاخیر
تورم گرانی طلاق فقر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
وقتی جواب اعتراضات آموزگاری داده نمیشود
امتیازات من درآوردی استخدامي میدن به یه عده
سنوات بازنشستگی رو بالا میبرن
این دلسرد کردن است یاخیر...
بی عدالتی دراستخدامی
Iran (Islamic Republic of)
سربازحاج قاسم
۱۳:۵۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
جانم به فدایت رهبر عزیزم ما همه پای صندوق های رای هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس8
۱۵:۱۱ ۰۲ دی ۱۴۰۲
؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۲ دی ۱۴۰۲
دیگر چیزی باقی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
وقتی جواب اعتراضات آموزگاری داده نمیشود
امتیازات من درآوردی استخدامي میدن به یه عده
سنوات بازنشستگی رو بالا میبرن
این دلسرد کردن است یاخیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۲ دی ۱۴۰۲
شب چله کاش خونه ما بودین میدیدی دلسردی یعنی چی داغون شدم جلوی زن وبچه یخ زدم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
با سلام از دولت و مجلس محترم تقاضا دارم واردات کفش برند و لوکس به کشور را محدود و تحریم و ممنوع کند با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۳ دی ۱۴۰۲
می دونم چی میگی عزیز تجربه کردم
منه ضایع نخاعی تحت پوشش بهزیستی شب عید نوروز منتظر500 هزار تومان واریز عیدی مددجویان بهزیستی بودم که دستم پر باشه نوه هام آمدند دو هزار عیدی کف دستاشون بزارم خوشحال شاد باشند منه پدربزرگ ناتوان مجبور شدم رو بندازم پیش این اون گدایی قرض کنم تا شرمنده نشم،
یه پدربزرگ داریم سیسمونی خارجی برای نوش میگیره یه پدربزرگ دیگه داریم میره گدایی برای عیدی نوش!!
جالبه بعد گفتند بودجه نداشتیم که واریز نشده
اما برای خیلی ها تسهیلات بانکی گرفتن بودجه تا دلت بخواد هست،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۴ دی ۱۴۰۲
دلسرد شدن چون گرونی شده حقوق ها کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
کی مردمو دلسرد میکنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
گفتارهایی که عملی نمیشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
خیانت روسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
این شرایط اقتصادی و تورم و گرانی و این قیمت دلار انتخابات کسی شرکت میکنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۲ دی ۱۴۰۲
انتخابات ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۲ دی ۱۴۰۲
به نظر شما نباید دلسرد بشیم؟امروز شنبه ۲ دی ماه گوسفند زنده کش ۲۷۰تومن کیلویی.اول مهربود۱۴۰.مرغ شده۱۱۵تا۱۲۰.
عجیب اینجاست ک مسولان دولتی میگن روز ب روز تورم میادپایین.
خدایا خودت کاری بکن
Iran (Islamic Republic of)
امیدوار
۱۳:۵۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
دلسرد شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۲ دی ۱۴۰۲
وقتی جواب اعتراضات آموزگاری داده نمیشود
امتیازات من درآوردی استخدامي میدن به یه عده
سنوات بازنشستگی رو بالا میبرن
این دلسرد کردن است یاخیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
ما که خیری ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۲ دی ۱۴۰۲
یعنی چی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
من وخانواده ام با افتخار در انتخابات شرکت می کنیم زیرا وظیفه ی خود می دانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۲ دی ۱۴۰۲
مردم خسته شدد از بس قول شنیده اند و عمل نشد
France
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۲ دی ۱۴۰۲
دلسردی یعنی چی ؟
Iran (Islamic Republic of)
Ali mohebi
۱۴:۳۵ ۰۲ دی ۱۴۰۲
یک رای مردم در برابر قول و تعهد شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۲ دی ۱۴۰۲
مردم پس چی خواسته های آنان چه میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
زندگی به اقشار کم در آمد و ضعیف سخت می گذرد. باید فکری عاجل برای این قشر کرد.
با اینحال من به خاطر کشورم رای می دهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
مسولین هم باید تلاشی برای عمران مردم معیشت مردم انجام دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۲ دی ۱۴۰۲
امسال خیلی بیمارم ولی به احترام رهبر هر طور شده باید برم رای بدهم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۲ دی ۱۴۰۲
گرانی یک طرف خدا نکنه پات وابسته بیمارستان ودادگاه ووکیل وکارشناس دادگستری وحق دولت قاضی بنویسه اون موقع سکته می زنی خدارادرنظرنمی گیریم افتادیم جون هم نماینده هم رای جمع می کنه چه جای خوبیه مجلس خیلی ازشغلشون راضیند ول کن مجلس نیستند راحت وصندلی نرم وقتی میان مردم می افتند دنباشون اونام کت و شلوار وچاق وچله شدن کیف می کنند لذت می برن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۲ دی ۱۴۰۲
دل ما رو گرم نمیشه با این گرونی و حقوق پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۲ دی ۱۴۰۲
چرا نظرات ما رو ارائه نمیدید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۲ دی ۱۴۰۲
وضعیت معیشتی و اقتصادی،مردم رو نا امید کرده تا مشکلاتشون هم حل نشه امیدوار نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۲:۰۵ ۰۲ دی ۱۴۰۲
مشارکت مردم در انتخابات کم مبیشه
Afghanistan
یعقوبی
۱۴:۳۴ ۰۲ دی ۱۴۰۲
دلسرد شدن دیگه با این گرونی و حقوق کم
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۲:۰۳ ۰۲ دی ۱۴۰۲
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۲ دی ۱۴۰۲
؟؟؟؟
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
بیام رای یدم که چی بشه
ارزونی میشه
حقوق کارمند افزایش پیدا میکنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۲:۰۱ ۰۲ دی ۱۴۰۲
واقعا؟
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۲:۰۰ ۰۲ دی ۱۴۰۲
با کدوم دلگرمی رای بدیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۱:۵۹ ۰۲ دی ۱۴۰۲
کدوم کشور؟
Afghanistan
یعقوبی
۱۴:۳۴ ۰۲ دی ۱۴۰۲
افغانستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
این روزه ها هم میگذرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
این روزها میاد و میره
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۱:۵۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
انگار نه انگار خود این آقا شورای نگهبان که همه دست نشانده مستقیم و غیر مستقیم خودش هستن رو در اختیار داره و تو ریاست جمهوری و مجلس و خبرگان عملا خودش هرکس رو مورد نظرش باشه دستچین می کنه و می ذاره سر کار
بعدش هم اگه خوشش نیومد راحت باز از طریق همون شورا از کار برکنارشون می کنه
بزرگترین عامل دلسرد شدن مردم خود این آقا و اعمال نفوذش تو تمام ارکان کشور و در نهایت خودش رو هیچ کاره نشون دادنه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۵۰ ۰۲ دی ۱۴۰۲
رای دادن به ادم های بی کفایت هم خیانت به کشوره . کسانی رو که الان در مجلس دیگر پست های مدیریت مملکت حضور دارند هم مردم در حال حاضر دارند می بینند که چطور کار می کنند . چند نفر هم که خوب دارند کار میکنند اونا هم صداشون به جایی نمیرسه . یکم شرف داشته باشید و به جای اینکه فقط زور بزنید ملت رو بیارین پای صندوق تا به دشمن خودتون و نظام رو ثابت کنید ، یکم به فکر وضع معیشت اونا هم باشید همین ملت میان رای می دن . افسوس که مملکت شده صحنه جنگ دولت ها با دولت های کشورای دیگه و ملتی که هر روز باید به خاطر بی کفایتی شما ها بدبخت تر بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۲ دی ۱۴۰۲
هر مسئولی که میاد کدام جوانان مشغول کار می شوند گرانی کم شده
یک مشت وعده فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۲ دی ۱۴۰۲
بله درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۲ دی ۱۴۰۲
من یه کارگرم زندگی برما سخت شده کسی هم بفکر ما نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۲ دی ۱۴۰۲
درسته اما گرانی و فقر مردم چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۲ دی ۱۴۰۲
دیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۲ دی ۱۴۰۲
مردم خودشون دلسر هستن
United States of America
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۲ دی ۱۴۰۲
واقعا انتخابات جلوی گرونی و این همه مشکلات رو میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۲ دی ۱۴۰۲
چرا نگیره، انتخاب می کنیم که کشور بهتری داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۲ دی ۱۴۰۲
ناشناس ۱۲:۴۹
خداوکیلی واقعا باعث شده زندگی و کشور بهتری داشته باشیم یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۲ دی ۱۴۰۲
گرانی چی
آخرین اخبار