استانداریزد؛

افتتاح طرح های ویژه دهه فجر در بافق با بیش از 54میلیارد تومان اعتبار

با حضور استاندار یزد، پروژه های دهه فجر در حوزه های گاز،ورزش،بهداشت و درمان و صنعت با اعتباری بیش از 54 میلیارد تومان در بافق به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمود زمانی قمی استاندار یزد در حاشیه افتتاح طرح های ویژه دهه فجر دربافق گفت: پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی بافق با سرمایه گذاری بالغ بر 9میلیارد ریال و به طول شبکه 8هزارو 500متر و پروژه گازرسانی به 5روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر 37میلیارد ریال افتتاح شد.

زمانی قمی با اشاره به افتتاح سالن یکهزارو 200نفره ورزشی با اعتباری بالغ بر 18میلیارد ریال در این شهرستان تصریح کرد:افتتاح سالن اختصاصی شمشیربازی با اعتباری بالغ بر 750میلیون ریال از دیگر پروژه هایی است که در حوزه ورزش به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد:در بخش بهداشت و درمان نیز بلوک زایمانی بیمارستان ولی عصر(عج) این شهرستان با اعتباری بالغ بر 1میلیارد و 400میلیون تومان افتتاح شد.

استاندار یزد با بیان اینکه در حوزه صنعت، پروژه ارتقا سیستم اتوماسیون فنی و کنترل کارخانه فرآوری با اعتباری بالغ بر6میلیارد تومان به بهره برداری رسید بیان کرد: با ارتقا سیستم فراوری خوراک، ازسوی متخصصان بومی ظرفیت خط تولید کنسانتره از 3میلیون هزار 200تن به 4میلیون و 700هزار تن افزایش یافت. زمانی قمی افزود:باتوجه به تکنولوژی روز و نصب این سیستم زمان رفع آلارم رفع عیب از 30دقیقه به 5دقیقه کاهش یافت و با اجرای این پروژه نیاز به متخصص خارجی قطع شد.

وی خاطر نشان کرد:در مجموع برای افتتاح این پروژه ها بیش از 54میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

بازدید از کارخانه گندله سه چاهون بافق ،دیدار با خانواده شهید محمد رضا تکشری و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در دانشگاه آزاداسلامی این شهرستان از دیگر برنامه های استاندار یزد در بافق بود.

انتهای پیام/ ی

طرح های ویژه دهه فجر در بافق به بهره برداری رسید

 

برچسب ها: دهه فجر ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار