معاون فرماندار اشکذر؛

توجه مسئولین به مراکز آموزشی دراشکذر

معاون فرماندار اشکذرگفت: ضروری است مسئولین اهتمام بیشتری در حفظ و ارتقای وضعیت کمی و کیفی مراکز آموزشی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علیرضا ابوالحسنی معاون فرماندار اشکذر در نشست شورای آموزش‌وپرورش شهرستان اشکذر بر اهتمام بیشتر مسئولین برای بهبود وضعیت مراکز آموزشی و نیز فراهم نمودن محیطی مطلوب برای معلمین و دانش آموزان تأکید کرد.

ابوالحسنی در نشست شورای آموزش‌وپرورش شهرستان اشکذر با تأکید بر ضرورت فراهم نمودن محیطی مطلوب برای معلمین و دانش آموزان اظهار داشت: ضروری است مسئولین اهتمام بیشتری در حفظ و ارتقای وضعیت کمی و کیفی مراکز آموزشی داشته باشند.

معاون فرماندار اشکذر ادامه داد: در همین راستا و با همکاری خیرین چندین مدرسه بهسازی و احداث گردیده است و انتظار با استمرار این همیاری‌ها وضعیت کیفی مراکز آموزشی بهبود یابد.

وی بابیان اینکه نیروهای کارآمد و آینده‌سازان کشور دانش آموزان اکنون ما هستند افزود: نگاه ما به آموزش‌وپرورش باید دید سرمایه‌ای باشد و بی‌شک توسعه و تعالی هرچه بیشتر کشور نیاز به نیروی انسانی توانمند، متخصص و کارآمد است.

ابوالحسنی در بخش دیگر صحبت‌های خود با اشاره به نزدیک بودن ایام پایانی سال و برگزاری جشن نیکوکاری نیز گفت: حمایت و همراهی دانش آموزان کم‌بضاعت باید برجسته‌تر از سال‌های گذشته صورت گیرد.

انتهای پیام/ ی

اهتمام بیشتر مسئولین برای بهبود وضعیت مراکز آموزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار