تشکیل آکادمی تنیس برای قهرمان‌پروری

رئیس هیئت تنیس استان یزد از تشکیل آکادمی تنیس برای قهرمان‌پروری و همگانی کردن تنیس در مدارس و در سطح پارک‌های استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آرمین رئیس هیئت تنیس استان یزد با اشاره به رتبه پنجم کشوری هیئت تنیس در استان یزد گفت: ۹۷ هنرجو در استان یزد مشغول به فعالیت هستند که شش داور بانو، چهار داور آقا و شش مربی آقا و هشت مربی بانو در باشگاه‌های استان یزدمشغول به فعالیت هستند.

رئیس هیئت تنیس استان یزد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور زیر ۱۴ سال، برگزاری کلاس مربیگری درجه‌دو آقایان و بانوان، شرکت در لیگ دسته دو بانوان کشور در شیراز، شرکت آقایان در لیگ دسته یک در بابل، اعزام دو نفر از بانوان جهت مربیگری درجه سه به بندرعباس، امضاء تفاهم‌نامه با اداره آموزش‌وپرورش استان یزد در خصوص استعدادیابی دانش آموزان، دایر نمودن آکادمی تنیس بین ۲۰ نفر از دختران و پسران زیر ۱۲ سال در یزد به مربیگری یکی از مربی‌های تیم ملی را از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت تنیس استان از ابتدای سال جاری تاکنون دانست.

آرمین تصریح کرد: مسابقات لیگ آینده سازان کشور در دو مرحله که در کیش و یزد برگزار شد، استان یزد از بین ۲۶ تیم استان کشور مقام اول و در مرحله دوم تیم هیئت تنیس استان یزد مقام پنجم کشوری را به دست آورد.

این مسئول با اشاره به امضاء تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری یزد باهدف ایجاد زمین تنیس ساحلی در پارک‌های یزد اظهار داشت: در شهرستان‌های اردکان، میبد و بافق هیئت تنیس فعال و مشغول فعالیت هستند و در شهرستان‌های تفت و ابرکوه رئیس هیئت تنیس مشخص‌شده است که به‌زودی شروع به فعالیت می‌کنند.

وی شرکت در مسابقات باشگاه‌ها و دسته‌های آزاد در کیش، برگزاری کلاس مربیگری درجه سه در یزد، کلنگ زنی شش باب زمین تنیس در دانشگاه یزد و ساخت و پیشرفت ۷۰ درصدی ده زمین تنیس در تفت را از دیگر برنامه‌های دو ماه پایانی سال جاری برشمرد.

آرمین تشکیل آکادمی تنیس برای قهرمان‌پروری و همگانی کردن تنیس در مدارس و در سطح پارک‌های استان یزد را از اهداف هیئت تنیس استان یزد دانست وتصریح کرد: کمبود بودجه و نبود اسپانسر مالی از مشکلات این هیئت ورزشی است.

انتهای پیام/ ا

ایجاد زمین تنیس ساحلی در پارک‌های یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.