عضویت بیش از دو هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،خراسان شمالی

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،استان گفت: بیش از دو هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خراسان شمالی عضو شدند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمدرضا غلامزاده مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر خراسان شمالی گفت : از ابتدای امسال نیز با وجود لحاظ شدن سقف سنی برای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی، دو هزار و 500 نفر از طریق کارگزاری های استان به عضویت این صندوق درآمدند.

وی افزود : از سال 84 تاکنون 41 هزار و 700 نفر در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان عضو شدند.

غلامزاده با بیان اینکه شرایط عضویت در صندوق بیمه اجتماعی داشتن حداقل 18 و حداکثر 50سال است، گفت: همچنین بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی با ده سال سابقه پرداخت حق بیمه و 70سال سن، امکان بازنشستگی پیش از موعد دارند و می‌توانند از حقوق و مزایای این صندوق بهره‌مند شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان افزود: حق بیمه سالانه بیمه شدگان این صندوق در سال جاری از حداقل 210 هزار تومان در سطح یک و حداکثر 480 هزار تومان در سطح هشت، پرداخت می شود که دولت دو برابر مبلغ پرداخت شده را به صورت کمک بلاعوض پرداخت می کند.

غلامزاده گفت: ماه گذشته دو تفاهم نامه جدید میان صندوق بیمه اجتماعی و اتحادیه های فرش دستباف و اتحادیه زنبورداران منعقدشد که بر اساس آن، همه بافندگان فرش، قالی و جاجیم با ارائه معرفی نامه از اتحادیه مربوط و بدون توجه به محل سکونت می توانند به عضویت صندوق بیمه اجتماعی در ایند و از مزایای آن بهره مند شوند .

انتهای پیام/آ

پرداخت حق بیمه سالانه به بیمه بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

برچسب ها: بیمه ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.