رهبر مطرح کرد؛

انقلاب اسلامی را سربازانی به پیروزی رساندند که در سال ۴۲ در گهواره بودند

رئیس دانشگاه آزاد گفت: تحولی بزرگ در جمهوری اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ به وجود آمد که این انقلاب به وسیله سربازان امام خمینی (ره) که در ۱۵ خرداد ماه سال ۴۲ در گهواره بودند به ثمر نشست.

انقلاب اسلامی را سربازانی به پیروزی رساندند که در سال 41 در گهواره بودند/به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در مراسم غبار روبی و عطر افشانی بلوار شهدای گمنام دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: تحولی بزرگ در جمهوری اسلامی در 22 بهمن 57 به وجود آمد که این انقلاب به وسیله سربازان امام خمینی (ره) که در 15 خرداد ماه سال 42 در گهواره بودند به ثمر نشست.

وی ادامه داد: در سایه امام خمینی (ره) بود که مردم با همدلی و وحدت توانستند به این پیروزی بزرگ دست یابند و امام راحل (ره) در روز 12 بهمن سال 57 در بهشت زهرا از همه مردم به دلیل شرکت درمبارزه علیه حکومت فاسد پهلوی و ایجاد وحدت و همدلی بین آنها تشکر و از خانواده های داغدار دلجویی کردند.

اسلام با ابزاری که مظهر فساد و فحشا باشد به طور کامل مخالفت می کند

رهبر با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در 12 بهمن 57 در بهشت زهرا پایگاه مجلس غیر قانونی پهلوی را زیر سوال برده و حکومت اسلامی را همانجا پایه گذاری کردند، عنوان کرد: بنابر فرمایشات امام راحل اسلام با تمدن و مظاهر تمدن هیچ‌گونه مخالفتی ندارد، بلکه اسلام با مظاهر فساد و فحشا مخالف است.

وی تاکید کرد: متاسفانه امروزه برخی افراد زمزمه می کنند که اسلام با فضای مجازی یا اینترنت مخالف است که رهبری معظم انقلاب در جواب این افراد فرمودند " اسلام با اینترنت مخالف نبوده بلکه با استفاده از این ابزار به پیشرفت و ترقی کشور می پردازیم"، به طور کلی اسلام با ابزاری که مظهر فساد و فحشا باشد به طور کامل مخالفت می کند.

رهبر با اشاره به اینکه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، مردم رهبری امام راحل را پذیرفته و با رهبری ایشان با همدلی و وحدت انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و این همدلی و وحدت باید در میان اقشار مردم، مسئولان قوه مجریه، قضاییه در سایه رهبری مقام معظم رهبری این وظیفه شرعی را بپذیریم که با همدلی و انسجام این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار