حریرچی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان دهنده وحدت و هم‌بستگی ایرانیان است

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: حضور پررنگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده، وحدت و هم‌بستگی بین آحاد مختلف مردم است.

وحدت بین مردم و مسئولان سبب عقب نشینی دشمنان می‌شود/ حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده وفاداری ملت به نظام استایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: واقعیت امر این است که دشمنان ما با توجه به انسجام ملی و وحدتی که در بین مردم وجود دارد برای شکست دادن انقلاب اسلامی ایراننقشه می کشند.

وی ادامه داد: هر چه همدلی، هماهنگی مردم با دولت و مجلس تقویت شود، روش های مقابله با ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی کاهش پیدا می کند؛ وحدت بین مردم و مسئولان سبب عقب نشینی دشمنان قسم خورده ما می شود.

حریرچی تاکید کرد: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده، وحدت و همبستگی بین آحاد مختلف مردم با سلیقه های مختلف سیاسی است و همین مسئله باعث تضعیف دشمنان اسلام و کشورمان می شود.

وی عنوان کرد: حضور همه مردم و مسئولان کشور در راهپیمای 22 بهمن نشان دهنده وفاداری ملت به نظام و انسجام ملی بوده و همین امر مسئولیت خطیر مدیران ارشد را در راستای خدمت رسانی به مردم و پیشرفت کشور افزایش می دهد.

حریرچی اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمای 22 بهمن و جشن ملی به نوعی نقشه شوم دشمنان را برملا می‌سازد و همین مسئله باعث بی اثر بودن تحریم‌‎های دشمن می شود.

انتهای پیام/

دعوت وزارت بهداشت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار