مدیر مسئول انتشارات روزگار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کتاب «کانادا» منتشر شد

کتاب «کانادا» اثر «ریچارد فورد» را آرش خوش صفا ترجمه و انتشارات روزگار آن را در 500 صفحه منتشر کرده است.

محمد عزیزی مدیر مسئول  انتشارات روزگار، در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدید این انتشاراتی گفت: کتاب «کانادا» اثر «ریچارد فورد» را آرش خوش صفا ترجمه و انتشارات روزگار آن را در 500 صفحه منتشر کرده است. این کتاب در چندین جایزه ادبی از جمله اندرو کاندریج  در سال 2013 دز آمریکا و بخش زبان های خارجی فرانسه در همان سال برنده شد. ریچار فورد از نویسندگان معروف آمریکایی است.کتاب دیگری از همین نویسنده با عنوان «گوشه ای از قلبم» در 500 صفحه آماده چاپ است. این کتاب را هم آرش خوش صفا ترجمه  کرد.

وی افزود: این مترجم کتاب دیگری را هم برای ما ترجمه کرده است.کتاب «قوی سیاه سبز» که «دیوید نیچل» آن را نوشت. دیدید نیچل از نویسندگان معروف انگلیسی و یکی از رمان های موفق وی «اطلس ابر» است. این کتاب در حدود 500 صفحه منتشر شد.

مدیر مسئول انتشارات روزگار با اشاره به انتشار کتاب «حس بی پایان» اثر تولیان بارنز در این انتشاراتی بیان کرد: کتاب «حس بی پایان» یکی از کتاب های بسیار مطرح و برنده جایزه بوکر در سال 2011 است. چند سال طول کشید تا مجوز انتشار این اثر آمد. احسان فغانی این کتاب را منتشر کرد. رمان «ندارد» اثر دیگری است که انتشارات روزگار آن را منتشر کرد. همایون جمشیدیان رمان «ندارد» را برای نوجوانان نوشت. جانوران در اشعار و ضرب المثل ها عنوان کتابی از رمضان صادقی است. وی این کتاب را گردآوری و انتشارات روزگار در 980 صفحه در قطع وزیری منتشر کرد. نویسنده در این کتاب در واقع در  ادبیات و مثل ها جستجو کرده است و هرجا نام حیوانی بود در کتاب خود آورده است در این کتاب مواردی مانند « سایه بال هما بخت سیاه است مرا »،« به مارماهی ماند نه ماهی است و نه مار » و مواردی از این دست دیده می شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار