عضو شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فردا مسئول اجرایی نمایشگاه کتاب مشخص می شود

مسئول اجرایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فردا در جلسه شورای سیاستگذاری این نمایشگاه مشخص می شود.

فردا مسئول اجرایی نمایشگاه کتاب مشخص می شود

علی اکبر اشعری، عضو شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و رئیس جشنواره خاتم در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: شورای سیاست گذاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امسال به مرور اختیارات برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را به تشکل های نشر واگذار می کند. تشکل های نشر درباره مسئول اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اختلاف نظر داشتند. سه نفر از میان شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای رسیدگی به این موضوع انتخاب شدند و افراد انتخاب شده برای این کار من، مهدی فیروزان و عموزاده خلیلی بودیم.

وی افزود: ما سه نفر با شورای برنامه ریزی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جلسه ای برگزار کردیم. در این جلسه درباره یک نفر برای مسئولیت اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  به توافق رسیدیم. فردا جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود. در این شورا مشخص می شود چه کسی مسئولیت اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را برعهده خواهد داشت.

رئیس جشنواره خاتم در خصوص این جشنواره ادبی گفت: در حالی که هنوز  آثار به جشنواره خاتم می رسد، داوری اولیه آثار رسیده به این جشنواره ادبی در حال انجام است. چون مهلت ارسال اثر به جشنواره خاتم تا پایان بهمن ماه سال جاری است، در این روزها سیر رسیدن آثار به جشنواره سرعت بیشتری د ارد و آثار بیشتری به جشنواره می رسد. تاکنون بیش از 100 اثر به جشنواره خاتم فرستاده شده است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.