کلنگ‌زنی ساختمان کتابخانه عمومی آبدان

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان دیر از آغاز عملیات اجرایی ساختمان کتابخانه عمومی آبدان خبر داد و گفت: ۱۰ پروژه عمرانی در آبدان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

کلنگ‌زنی ساختمان کتابخانه عمومی آبدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسعود تنگستانی عصر دوشنبه در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در آبدان بیان داشت: وظیفه همه ماست تا دستاوردهای انقلاب و نظام را برای دانش‌آموزان یادآوری کنیم تا آنان بدانند ما قبل از انقلاب در چه وضعیتی بوده‌ایم و اکنون که در چهلمین بهار انقلاب هستیم در چه جایگاهی هستیم.

وی با اشاره به دستاوردهای علمی ایران در این سال‌ها عنوان کرد: به یاری خداوند امروز در زمینه فضایی و موشکی جزء کشورهای برتر و قدرت‌های جهان هستیم که باعث شده دشمنان برای ما برنامه ریزی کنند تا مانع پیشرفت ایران شوند.

معاون فرماندار شهرستان دیر از دانش‌آموزان خواست تا با تلاش و همت خود در آینده چرخ‌های این کشور را در سایه انقلاب اسلامی پرتوان بچرخانند.

وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره ۲۵ شهید دانش آموز شهرستان دیر اضافه کرد: ما باید قدردان شهدا باشیم و فرهنگ شهدا را به نسل جوان ونوجوان منتقل کنیم.

تنگستانی با اشاره به افتتاح پروژه‌ها افزود: دردهه فجر ۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در بخش آبدان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود و این خبر خوشحال کننده برای مردم بخش آبدان است.

وی بیان داشت: یکی از مهمترین پروژه‌ها کلنگ‌زنی ساختمان کتابخانه عمومی آبدان است که یکی از دغدغه‌های اصلی مردم بخش بود و با پیگیری‌های فرماندار شهرستان این امر محقق شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز ضمن تبریک دهه فجر بیان داشت: امسال برنامه‌های خوبی در بخش آبدان برگزار کردیم. ‌

ابراهیم درویشی یادآور شد: برنامه‌های دهه فجر را باید به‌صورت مردمی برگزار کنیم و الحمدالله حضور مردم ولایت‌مدار بخش در مراسم دهه فجر چشمگیر بود.

انتهای پیام/م

ساختمان کتابخانه عمومی آبدان احداث می‌شود

برچسب ها: شهدا ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.