برگزاری جام فجر مکعب روبیک در رزن

یکدوره مسابقات بزرگ مکعب روبیک و کارگاه پیشگیری از آسیب های استفاده از تبلت برای کودکان در خانه ژیمناستیک شهرستان رزن برگزار شد.

برگزاری جام فجر مکعب روبیک در رزنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بمناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر به همت هیئت ژیمناستیک شهرستان رزن و با همکاری کمیته بازی های فکری شهرستان رزن در راستای ارتقای بازی های فکری و با هدف بالابردن سطح تمرکز و هوش کودکان در رده سنی 6 الی 12 یکدوره مسابقات بزرگ مکعب روبیک و همچنین کارگاه پیشگیری از آسیب های استفاده از تبلت برای کودکان در خانه ژیمناستیک شهرستان رزن برگزار شد.

ابوالفضل احسانی مدرس این کارگاه با حضور در سالن ژیمناستیک رزن و با حضور والدین و کودکان فواید و معایت دنیای مجازی و استفاده از تبلت را بیان کرد.

وی بیان کرد: استفاده‌ از تبلت باید محدود و مشخص باشد و اگر بی‌حد و اندازه و بی‌جهت باشد حرکت جسمی کودک را مختل می‌کند یا موجب افزایش وزن (چاقی) کودکان می‌شود .

احسانی ادامه داد پدر ومادر می‌توانند برای کودکان خود الگو باشند پدر و مادری که از این ابزار بیش از حد استفاده کند کودکان هم ترغیب می‌شوند. پس والدین باید نظارتی روی رفتار خود برای خود و کودکانشان داشته‌باشند.

در ادامه سمیرا موسوی رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان رزن هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج بازیهای فکری به عنوان تفریحی سالم در بین کودک و نوجوان عنوان کرد.

پس از اجرای مسابقه 3*3 مکعب روبیک سید امیر محمد موسوی نفر اول، محمد امین عباسی نفر دوم و طاها قراگوزلو عنوان سومی را از آن خود کردند.

در پایان به همه شرکت کنندگان گواهی حضور در مسابقه و به مقام آوران لوح و هدیه اهدا گردید.

 انتهای پیام/ د

کارگاه پیشگیری از آسیب های استفاده از تبلت برای کودکاندر رزن

برچسب ها: روبیک ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.