بهره‌برداری و کلنگ زنی ۹ طرح در لنده

به مناسبت دهه فجر ۹ طرح عمرانی و کشاورزی درشهرستان لنده با اعتبار ۱۲۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛فرماندار لنده در برنامه تلویزیونی فجر ماندگار با اشاره به دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی گفت: محرومیت‌زدایی و رفع فقر از جامعه و تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی و زندگی مردم از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جهموری اسلامی است.
دارا کریمی نژاد به جایگاه فرهنگ و هنر و اقتصاد در لنده اشاره کرد و افزود: هنرهای هفت‌گانه و صنایع دستی این شهرستان نه تنها در استان بلکه در سطح کشور حرف برای گفتن دارند.
وی ادامه داد: قالی و گلیم روستای قیام، گردشگری موگرمون، مونه، دلی خیارکار و دلی مهرجان از قابلیت های مهم این شهرستان است.
وی اضافه کرد: گیاهان دارویی،معادن فسفات،گچ و از همه مهمتر ظرفیت و پتانسیل نیروی انسانی مستعد و ماهر و رشد یافته در سطح کشور نیازمند توجه جدی و همه‌جانبه در استان و کشور است.
رئیس شورای اداری شهرستان لنده در ادامه به برنامه‌های دهه فجر در شهرستان لنده اشاره کرد و گفت: 9 پروژه افتتاحی و کلنگ‌زنی با اعتباری بالغ بر 127 میلیارد ریال با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به دو مداره شدن برق لنده یادآور شد: با بهره‌برداری از این پروژه در تابستان 97 مشکل قطع و وصل و یا افت فشار برق رفع می شود.
کریمی‌نژاد با بیان اینکه پیمانکار پل تراب معرفی شد اضافه کرد: این طرح پس از 3 سال تعطیلی با معرفی پیمانکار شروع خواهد شد و با اجرای پروژه جاده لنده به تشان در سال آینده این شهرستان به خروج از بن بست نزدیک خواهد شد.
وی ادامه داد: در آینده با بهره‌برداری از پایلوت اقتصادی در شهرستان و برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در مزیت‌ها و ظرفیتهای می‌توان به توسعه همه جانبه شهرستان کمک کرد.
فرماندار لنده در ادامه با تقدیر از به تصویر کشاندن شور و شعور انقلابی مردم در دهه فجر در شبکه دنا خطاب به مردم گفت: وعده دیدار ما 22 بهمن با حضور در راهپیمایی خواهد بود.

انتهای پیام/غ

بهره برداری از طرح های عمرانی در لنده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.