افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۵۸ طرح در کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۵۸ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در دهه فجر امسال در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث بیش از 50 کیلومتر آزاد راه با هدف اتصال یاسوج به آزاد راه "شیراز-اصفهان" در دستور کار بوده که با اجرای این پروژه شاهد کاهش 2 ساعته مسیر یاسوج به تهران هستیم.

وی از افتتاح و کلنگ‌زنی 358 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در دهه فجر امسال در استان خبر داد و افزود: این تعداد پروژه با اعتباری افزون بر 227 میلیارد تومان اجرایی شده که از این تعداد 170 پروژه اقتصادی و 188 مورد عمرانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی عمرانی در بخش‌های بهداشت و درمان، راه روستایی، نوسازی مدارس، طرح هادی روستایی، کشاورزی، آب و... است.

فیلی با اشاره به ضرورت توسعه‌ راه‌های ارتباطی اعم از زمینی، هوایی و ریلی و نقش این مهم در توسعه ابراز کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های مجموعه مدیران ارشد استان توسعه راه‌های ارتباطی بوده و در این زمینه برنامه‌های مهمی در دستور کار داریم.

وی تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام را اولویت دانست و ادامه داد: سعی بر آن داریم پروژه جدیدی جز در صورت ضرورت تعریف نکنیم و بیشتر پیگیر تکمیل پروژه‌های نمیه تمام باشیم.

انتهای پیام/ش

اتصال یاسوج به آزاد راه "شیراز- اصفهان"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.