امید در دل اهالی اشکور رامسر

نگاه ویژه دولت به دهستان محروم اشکور باعث ایجاد امید در مردم این منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد آزاد فرماندار رامسر در گفتگو با با بیان اینکه در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی محرومیت‌ها و سختی‌های بزرگی وجود داشت، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدام خوب و موثری در حوزه‌های مختلف در اشکورات رامسر صورت گرفت.
وی با بیان اینکه در حوزه زیرساختی از جمله آب، برق، مخابرات و جاده‌ها اقدامات مناسبی در دهستان اشکور صورت گرفت، اذعان داشت: تلاش مسئولان در این سال‌ها برای رشد توسعه و عمران دهستان اشکور مناسب که این اقدامات باعث افزایش امید و رونق اقتصادی مردم دهستان اشکور شده است.
فرماندار رامسر گفت: در سومین روز از دهه فجر مسئولین شهرستان با حضور در جمع صمیمی مردم اشکور ضمن افتتاح چند طرح و بررسی مشکلات، پیروزی انقلاب را در دورترین نقطه رامسر جشن گرفتند.
آزاد با بیان اینکه در حوزه آموزش و پرورش اقدامات بسیار موثری از جمله ساخت مدرسه جدید، تجهیز مدارس قبلی، حضور معلمان و دیگر اقدامات برای دانش آموزان دهستان اشکور صورت گرفته اظهار داشت: برای اولین بار و با حضور مسئولین ارشد شهرستان زنگ انقلاب در مدارس اشکور به صدا در آمد.
فرماندار رامسر افتتاح ساختمان دهیاری روستای تمل مرکز دهستان اشکور را از دیگر برنامه‌های این سفر یکروزه دانست و گفت: برای ساخت و تجهیز این دهیاری مبلغ ۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی گفت:: ۳ منبع ذخیره آب کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان نیز در این دهستان مورد بهره برداری قرار گرفت.
فرماندار رامسر با بیان اینکه بحث گازرسانی به دهستان اشکور در دستور کار قرار دارد گفت:: نقشه برداری‌ها و مسائل فنی لازم برای گازرسانی به این منطقه انجام شده است و بزودی شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود.

دهستان اشکور در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شهر رامسر قرار دارد که مسیر دسترسی به این دهستان از استان گیلان است.
انتهای پیام/ک


دهستان اشکور در مدار توسعه

برچسب ها: دهه فجر ، توسعه روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
عجب