افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی در بهشهر

فرمانده سپاه بهشهر از افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی در روستا‌های سارو، نمک چال، محمدآباد و بهشهر در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  عابدین داغمه چی عصر امروز در نشست با خبرنگاران و اعضای بسیج رسانه شهرستان بهشهر از افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی در روستا‌های سارو، نمک چال، محمدآباد و بهشهر در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: ۳ واحد مسکونی در روستا‌ها و ۲ واحد مسکونی در شهر تحویل داده می‌شود.

وی از افتتاح پایگاه ابوذر غفاری در روستای یکه توت خبر داد و افزود: برگزاری یادواره شهدا آبروی محله با محوریت شهید مدافع حرم بهمن قنبری، کرسی آزاد اندیشی، محفل شعر و ادب، مسابقات ورزشی چندجانبه کشتی نونهالان جام فجر، نهضت روشنگری، همایش نهضت فاطمی، همایش جوانان انقلابی-بصیرت مردمی از برنامه‌های دهه فجر امسال است.

فرمانده سپاه بهشهر با بیان اینکه ۱ هزار برنامه در دهه فجر امسال اجرا می‌شود گفت: ۴۰۰ دانش آموز بسیجی پسر،۳۰۰ دانش آموز بسیجی دختر در ماه گذشته و ۸۰ دانش آموز بسیجی عصر امروز به منطقه جنوب اعزام شدند.

عابدین داغمه چی افزود:نگاه بسیج بر اثرگذاری برنامه، خدمات اجتماعی و مسجد محوری است.

وی گفت:نشست با مردم در محلات مختلف از برنامه‌های ما در حوزه خدمات اجتماعی است که بر این اساس نخستین نشست با اهالی شهرک امام برگزار و مشکلات مردم بیان شد و با هماهنگی دستگاه‌ها حل می‌شود.

انتهای پیام /ر

افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.