فجر انقلاب در شبکه مازندران

برنامه‌های صداوسیمای مازندران برای ایام دهه فجر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، صداوسیمای مازندران با تهیه ویژه بر نامه‌هایی به استقبال دهه مبارک  فجر و جشن سی و نهمین سالگرد  پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌رود.

حوزه صدا:

برنامه بهاری وطن در ده برنامه ۶۰ دقیقه‌ای  به تهیه‌کنندگی یداللهی و غلامی به موضوعات مهم و کلان انقلاب، نقش رهبری  و توجه به اهداف مهم وکلان انقلاب اسلامی، نقش رهبری ومردم در تداوم انقلاب اسلامی، معرفی چهره‌های انقلابی، اطلاع رسانی از ستاد دهه فجر استان، بیان توطئه‌ها وپیروزی‌های بدست آمده  در مسیر دشوار مبارزه می‌پردازد.

تجلی خدمت در ۱۰ برنامه ۱۵ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی غلامی و گفتگو با مسئولان اجرایی، ارتباط مستقیم با مسئولان  در ۲ برنامه ۶۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی غلامی وگفتگوبا استاندار و معاونان ایشان درباره  روند توسعه استان و برنامه ریزی‌های انجام شده  در این موارد و پاسخگویی  مسئولان به سئوالات مردم می‌پردازد.

میزگرد هفته: در دو برنامه ۵۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی جعفر علی پوربه تبیین جایگاه مهم جمهوری اسلامی در جهان و منطقه، در آستانه چهل سالگی و چشم انداز نظام درسال‌های آتی می‌پردازد.

نمایش راز باران در ۱۰ برنامه ۳۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی کریمی نیا، جشن انقلاب عنوان ویژه برنامه ترکیبی است که در یک برنامه ۱۸۰ دقیقه‌ای به تشویق و تهییج مردم و حضور گسترده درراهپیمایی ۲۲ بهمن به انعکاس راهپیمایی مردم استان پرداخته می‌شود.

روستا در مازندران:۱۰ برنامه ۳۰ دقیقه‌ای در قالب ترکیبی ساده  به تهیه کنندگی صادقی و دهقان به بیان خدمات نظام در روستا‌های استان اشاره میکند.

همچنین رادیو انقلاب عنوان ویژه برنامه ترکیبی نمایشی است که به صورت ضبطی در ۲ برنامه ۹۰ دقیقه‌ای  به تهیه کنندگی رحمان قدمی به تشویق  مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انعکاس نظرات مردم، کارشناسان و مسئولان استان در اهمیت برگزاری راهپیمایی امسال خواهد پرداخت.

نعمه‌های انقلاب: ویژه برنامه ترکیبی در ۱۰ برنامه ۳۰ دقیقه‌ای زنده و تهیه کنندگان:یداللهی، همتی، دلدار به پخش سرود‌های ملی و آهنگ‌های انقلابی درخواستی مردم اقدام می‌کند.

شهر هزار سنگر:مستند در یک برنامه ۳۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی کریمی نیا به بیان حماسه مردم آمل در مقاومت و پیروزی در مقابل منافقان و اتحادیه کمونیست‌ها در سال ۶۰ می‌پردازد.

صبح مازندران:۱۰ برنامه ترکیبی ۷ دقیقه‌ای به تهیه کنندگینتاج ویداللهی به اطلاع رسانی درباره روز شمار انقلاب در استان، اعلام برنامه‌های دهه فجر در شهر‌ها و مناطق استان، اطلاع رسانی در باره افتتاح پروژه‌های استانی، پخش گزارش از مراسم و جشن‌های مردمی خواهد پرداخت.

پیام مازندران: ۱۰ برنامه ۱۵ دقیقه‌ای است با تهیه کنندگی یداللهی، همتی، دلدار  به پخش پیام مسئولان و اطلاع رسانی ادارات و سازمان در دهه فجر ومراسم استان می‌پردازد.

مازندرانی سرود: برنامه ۳۰ دقیقه‌ای، تهیه کننده: قلی نژادبه تببین شعر و ادبیات انقلاب استان  مازندران اختصاص دارد.

حوزه تولید سیما:

ویژه برنامه عطر انقلاب  به تهیه کنندگی مهدی وحیدی در ۱۲ برنامه ۶۰ دقیقه‌ای با ساختار ترکیبی شامل گزارش، مصاحبه، سرود‌های انقلابی،   معرفی نخبه‌های انقلاب، مسابقه پیامکی ودر حوزه پخش با ۶۸ عنوان فیلم مستند، سینمایی انیمیشن، تله فیلم، نماهنگ به  گرامی داشت رویداد قرن می‌پردازند.

 حوزه خبر:

خبر مازندران با ۱۲ عنوان گزارش تولیدی در ۲۵ دقیقه و ۴ برنامه گفتگوی ویژه خبری پیرامون دهه مبارک فجر در ۸۰ دقیقه و پوشش رویداد‌های خبری مرتبط با ایام مبارک فجر شکوهمند انقلاب اسلامی  می‌پردازد.

انتهای پیام/ م

اعلام برنامه‌های صداوسیمای مازندران در دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.