میرباقری در اختتامیه کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی:

راه ابریشم می تواند تبدیل به الگویی نو برای بشریت شود/مشکلات جهان ناشی از سلطه امپراتوری دلار است

عضو خانه احزاب ایران گفت: راه ابریشم می تواند تبدیل به الگو نو برای بشریت شود، این راه همیشه پیوند دهنده قلوب ملت های منطقه آسیا بوده است.

راه ابریشم می تواند تبدیل به الگویی نو برای بشریت شود/مشکلات جهان ناشی از سلطه امپراتوری دلار استبه گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمد میرباقری عضو خانه احزاب ایران در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی که صبح امروز در سالن اجلاس سران آغاز شد، اظهار کرد: ما بردگان بی جیره و مواجب در ساختار غلط جهانی هستیم، مردم از فریب خوردن های دائمی توسط غول های رسانه ای، تبلیغات  و تفکر ظالمانه لیبرالیسم و کاپیتالیسم خسته شده اند.

وی ادامه داد: احزاب نباید با ایستادن در مقابل مردم به عنوان بردگان این تفکر و تئوری کثیف معرفی شوند. این تفکر ظالمانه باعث جدایی بین مردم و دولت ها می شود.

میرباقری با بیان اینکه تفکر سلطه نه تنها هیچ کارآمدی برای مردمش ندارد بلکه برای خودش هم چیزی ندارد، گفت: جهان بدون تفکر جنگ ها، بی عدالتی ها ، بی اخلاقی ها ، برده داری ها، خشونت ها و ظلم ها را شاهد است.

وی تاکید کرد: تمام احزاب دنیا باید برای تغییر این تفکر و تئوری اهتمام ورزند تا انسانیت از دست آنها نجات یابد. دور نیست که ببینیم پس از پایان جنگ سرد و سقوط یکی از بال ها یعنی کمونیسم، بال دیگر یعنی لیبرالیسم سقوط کند. پس از آن جهان زیبا، اخلاقی، الهی و عاری از ظلم خواهد شد.

عضو خانه احزاب ایران با بیان اینکه لیبرالیسم خالق تمام جنگ ها و خشونت های جهان است، اضافه کرد: جنگ های سی ساله در اروپا و خشونت در جهان اسلام ماحصل لیبرالیسم است. جنگ بین دو تفکر اسلامی یعنی شیعه و سنی نیست بلکه جنگ از نطفه لیبرالیسم و کاپیتالیسم متولد شده است.

میرباقری یبان کرد: سنی ها در گروزنی چچن و شیعیان در ایران افراطی گری را محکوم کرده اند. توجه کنید که عربستان نمایانگر اهل سنت نیست، بلکه آنها در حال مدیریت جبهه تکفیری وهابی هستند.

وی تصریح کرد: درگیری برای صلح یا جنگ نیست بلکه برای عدالت یا بی عدالتی است. این جنگ بین ادیان نیست بلکه بین ظالم و مظلوم است. مذاکرات بین این دو تفکر سودی نخواهد داشت، اما مقاومت و تخریب این تئوری ظالمانه، جز سود برای جهان چیز دیگری نخواهد داشت.

میرباقری گفت: راه ابریشم ارزش واقعی خود را جز با تنظیم قوانین الهی، فطری و اخلاقی به جای ابزار و برده سیستم سلطه بودن نخواهد یافت. ما باید برای رشد و رستگاری تمام بشر تلاش کنیم و ساختار قدرت آینده جهان را تغییر دهیم.

عضو خانه احزاب ایران تاکید کرد: راه ابریشم می تواند یک الگو نو برای بشریت شود. راه ابریشم همیشه پیوند دهنده قلوب ملت های منطقه با یکدیگر بوده است و خواستار تکامل و پیشرفت همه آنها با هم است.

میرباقری اضافه کرد: مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بشریت، ناشی از سلطه کاپیتالیسم و امپراتوری دلار بر جهان است. احزاب باید نقش های مدیریتی و قدرت گیرانه خود را وا نهاده و نقش هدایت گری خود را حتی زمانی که قدرت را در دست ندارند، برجسته کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: خانه احزاب ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.