برگزاری یادواره شهدا در املش

یادواره شهدای ۴ روستای املش برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سردار حق بین فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان در مراسم یادواره 10شهید روستا‌های شکرپَس، لگموج، کهنه گوراب و خمیر محله از بخش مرکزی املش که در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای شکرپس برگزار شد، گفت: آمریکا و سایر دشمنان کشور که با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ملت بزرگ و شجاع ایران سیلی محکمی خوردند توطئه‌های گوناگونی را از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون برای به زانو درآوردن مردم و شکست دادن انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیاده کرده اند، ولی تاکنون همیشه با شکست مواجه شده و ناکام مانده اند.

وی افزود: یادواره شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دلیرمردان تاریخ پر افتخار کشور ، همچنین پایبندی ملت ایران در برابر ارزش های اسلامی و دفاع از آرمان های والای انقلاب را نیز بازگو می کند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان اعلام کرد: ملت ایران برای دفاع از دین، شرف، خاک و ناموس خویش جنگید و در این راه جوانان بسیاری را نثار کرد و هرگاه نیاز باشد جوانان دیگری را تقدیم خواهد کرد و دیدیم که در کشور‌های عراق و سوریه برای دفاع از حرم جوانان امروز جامعه ما چگونه باشور و شعور و داوطلبانه و عاشقانه جان خویش را تقدیم کردند.

سردار حق بین خاطر نشان کرد: دشمنان ملت بزرگ ایران و در رأس آن آمریکا برای ایران اسلامی و کشور‌های منطقه خواب‌های رنگارنگ دیده و نقشه‌های خیالی گوناگونی از جمله خاورمیانه بزرگ را طراحی کرده بودند، ولی به فضل الهی همه امیدهایشان به یأس تبدیل شد.

وی تصریح کرد: دشمن برای ناامن کردن و حضور طولانی مدتش در منطقه دست به کار‌های بسیار خطرناک و پیچیده‌ای می‌زند که هوشیاری رهبر معظم انقلاب و بصیرت همراه با حضور به موقع مردم در عرصه‌های سیاسی مختلف تاکنون دشمن نتوانسته راه به جایی ببرد و نخواهد توانست.

 

انتهای پیام/م.ع

مراسم یادواره شهدای ۴ روستای املش

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.