برگزاری یادواره شهدا در فومن

یادواره سرداران و 405 شهید والامقام دوران دفاع مقدس در فومن برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛   آیت الله سید احمدخاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران  در مراسم یادواره شهدا گفت : حضور ما در این محفل نورانی برای این است که به شهدا اعلام کنیم تا آخرین قطره خون از آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی پاسداری خواهیم کرد.

وی افزود : آنچه که امروز به ایران اسلامی عزت داده، اسلام و برکت خون شهدا است پس باید برای تقویت اسلام ناب محمدی و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران  با بیان اینکه یادواره شهدا مراسمی هدفمند است ومردم ما با حضور در این مراسم و پیروی از ولایت به دشمنان تو دهنی می زنند گفت : ملت ایران با وحدت و یکپارچگی خود اجازه تحقق توطئه های دشمن را نمی دهند.

آیت الله سید احمدخاتمی افزود : توطئه کنونی دشمنان کشور در روزهای کمک رسانی به زلزله زدگان این است که بی اعتمادی ایجاد کرده و بگویند که کمک های ارسالی بجا مصرف نمی شود بنابراین باید با درایت جلوی این توطئه را گرفت.

وی اظهار داشت: کسانی که در کشور خود را در حاشیه امن از قانون قرار می دهند باید بدانند که قانون برای همگان یکسان است.

وی خطاب به حاکمان سعودی تصریح کرد : حاکمان عربستان بدانند ایران اسلامی در زمان جنگ تحمیلی با دست خالی و تنها با همت رزمندگانش مقابل رژیم بعثی و قدرت های بزرگ جهانی و امروز هرچند هرگز دنبال جنگ طلب نیست اما در صورت هرگونه تجاوز سیلی سختی به دشمنان می زند .

 

انتهای پیام/م.ع

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام فومنی در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.