گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صالحین کشور در رشت

همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی یاد و خاطره شهدای صالحین کشور در رشت گرامی داشته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله پروایی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری  امروز، در مراسم گرامیداشت شهدای صالحین کشور ، شهیدان هدایت درویشوند ، سید محمد فلاح عباسی و شهیده زهرا دقیقی که در حسینیه حضرت ابولفضل سپاه قدس گیلان بر گزار شد ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت : یکی از علل قیام حضرت اباعبدالله (ع) امر به معروف و نهی از منکر و برپایی نماز بود که شهدا با الگو قرار دادن آن حضرت و پیروی از آن حضرت طریق الهی را پیمودند و به شهادت رسیدند.

وی افزود : سیره شهدا ساده زیستی و دوری از تجملات دنیوی، ولایت پذیری، تواضع و عمل خالصانه بود و هیجوقت منافع دنیوی را به آخرت و اجرای عدالت الهی ترجیع ندادند والگو همه ما باید این امر باشد.

آیت الله پروایی اظهار داشت :تاثیر گذاری انقلاب در سراسر جهان به دلیل پیروی ازمنویات رهبری ، بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران و  شهادت طلبی ملت ایران است و تا زمانیکه این راه ماست دشمنان جرات حمله به خاک ایران را به خود نمی دهند .

نماینده مردم گیلان در مجلس خبر گان رهبری برگزاری یاد واره های شهدا را وظیفه همه ما در زمینه زنده نگه داشتن یاد شهدا دانست و اظهار داشت: بر گزاری یادواره های شهدا نه تنها شهدا و خانواده شهدا را خوشحال می کند بلکه یکی ازمهمترین راه انجام سیره شهدا است.

 

انتهای پیام/م.ع

گرامیداشت شهدای صالحین کشور در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.