برف بازی در کیاسر حادثه آفرید

برف بازی در کیاسر ۶ زن و ۴ مرد را روانه بیمارستان کرد.

یدالله داودی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه ۱۰ نفر روز جمعه ۱۳ بهمن ماه به دلیل برف بازی و رعایت نکردن نکات ایمنی و استفاده از تیوپ در پیست برف کیاسر، زخمی و  به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: از این تعداد سه نفر از ناحیه کمر، دو نفر از ناحیه سر و پنج نفر از ناحیه پا و لگن آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد زخمی ۶ نفر زن و ۴ نفر مرد بودند، افزود: ۵ گروه امدادرسان برای انتقال زخمی‌ های پیست برف کیاسر به منطقه اعزام شده بودند.

داودی با بیان اینکه دیروز روز پرکاری برای هلال احمر شهرستان ساری بود، گفت: در پیست برف دودانگه زخمی گزارش نشده بود.

نهاوندی رئیس پایگاه هلال احمر چهاردانگه نیز در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: گروه‌های امداد و نجات هلال احمر چهاردانگه در مواقع اضطراری مانند برف در حال آماده باش قرار دارند تا به خوبی خدمات رسانی کنند.

وی با بیان اینکه به علت برخورد پژو پارس با نیسان وانت عبور روستای چالو منطقه چهاردانگه یک نفر فوت کرد و ۴ نفر نیز زخمی شدند، افزود: زخمی‌ های حادثه به درمانگاه کیاسر اعزام شدند.

نهاوندی گفت: همچنین بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و خودروی زانتیا در محدوده سه راهی کیاسر دو زخمی به مرکز درمانی کیاسر اعزام شدند.

انتهای پیام/ م

۱۰ زخمی در پیست برف کیاسر

برچسب ها: بارش باران ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۲۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
سلام یبخشید ادرس پبست کجا کیاسر میشه
آخرین اخبار