هشدار مقام معظم رهبری نسبت به نفوذ دشمن در بین مردم

 امام جمعه دزفول گفت: مقام معظم رهبری بارها نسبت به نفوذ دشمن در بین صفوف مردم هشدار داده اند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،  حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول بیان داشت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه،فرمان رهبری و اطاعت مردم بود.

 وی ضمن تبریک 19 بهمن ماه روز نیروی هوایی افزود:در این روز نظامیان شجاع نیروی هوایی یک هفته پس از ورود امام خمینی (ره) با ایشان بیعت تاریخی بستند و با این اقدام شجاعانه خود میخ تابوت رژیم طاغوت را محکم زدند .

قاضی دزفولی بیان کرد: در 20 بهمن ماه نیز گارد شاهنشاهی که از این اقدام نیروی هوایی به تنگ آمده بود به پادگان نیروی هوایی حمله کرد که مردم با دست خالی از آن ها دفاع کرده و پیروز شدند.

وی بیعت تاریخی نیروی هوایی را یکی از زیباترین و حماسی ترین اتفاقات مبارزه در دوران انقلاب دانست و گفت: زبان هنر در رساندن پیام انقلاب رسا و گیراست ولی در این خصوص کم کاری شده است.

 امام جمعه دزفول مهم ترین مسئله کنونی را استقامت بر اصول انقلاب دانست و ضمن پرداختن به وضعیت منطقه گفت: هدف آمریکا از انتقال داعش به افغانستان توجیه وجودش در منطقه است و هدفش از خونریزی در بین مسلمانان فراهم کردن حاشیه امنی برای رژیم صهیونیستی و مشغول سازی مسلمانان به کشتار یکدیگر با هدف به فراموشی سپردن مسئله اصلی (فلسطین) است .

حجت الاسلام قاضی دزفولی اظهار کرد: متاسفانه عده ای در داخل کشور نیز بدعهدی های آمریکا در برجام را توجیه می کنند ولی واقعیت این است که با وجود تعهد کشورمان به کلیه تعهدات در برجام باز هم طرف مقابل بویژه آمریکا بدعهدی کرده که پاسخ این بدعهدی ها توقف برجام است نه توجیه آن.

خطیب جمعه دزفول به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جوانان دانشجو گفت:جوان دانشجو باید به روز و آماده تحول باشد زیرا این جوانان امید انجام اقدامات بزرگ امت اسلامی هستند لذا باید با خودسازی و آگاهی بر مسایل سیاسی روز دنیا به دشمن شناسی و شناخت نقشه های دشمن تسلط داشته باشند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: آیت اله قاضی دزفولی یک روحانی انقلابی و مجاهد مردمی بود که شناخت و معرفی شخصیتی چون ایشان به مردم یکی از ضروریات است تا این شخصیت الگوی مسئولان و مردم در جامعه باشد .

انتهای پیام/م

رمز پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن، فرمان رهبری و اطاعت مردم بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.