قول وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص حل مسائل صنایع جانبی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قول دنبال کردن حل مسائل صنایع جانبی از جمله کشاورزی ، معادن تعطیل شده که همگی از ظرفیت های این شهرستان محسوب می شوند را داد.

 قول وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص حل مسائل صنایع جانبیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای اداری شهرستان زرند گفت: تمام تلاش خود را برای حل مسائل صنایع جانبی از جمله کشاورزی، معادن تعطیل شده که همگی از ظرفیت های این شهرستان محسوب می شوند، خواهیم کرد.

وی افزود:مسائل مربوط به ذغال، بازنشستگان فولاد و بیمه را نیز در دستور کار داریم و با بیمه ملت نیز در خصوص بیمه تکمیلی قرداد بسته ایم تا این مشکل نیز مرتفع گردد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه سخت ترین چرخه ی ذوب آهن با 7 هزار نیرو است و باید فکری در این مورد شود ،افزود : 50 سال است که در خصوص صندوق فولادی درست تصمیم گیری نشده است و باید امروز برای آن پیش بینی هایی را در نظر بگیریم.

ربیعی با توجه به اینکه از زمان شهید رجایی پیشنهاد وزیر کار شدن را داشته است گفت: قسمت بوده است که در این دوران پرفشار وزیر شویم و این را باز لطف خداوند می دانیم.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد : به خانه ی کسی رفتم و زنی را دیدم که با داشتن چند فرزند معلول اینقدر عمیق بود که تمامی کارهایی که برای فرزندان معلول انجام می دهد را لطف و آزمایش خداوند دانست و همگی مسئولان اجرایی که در این شورا حاضر هستند بدانند که لطف خداست در این دوره مسئول هستیم و حق نداریم کار غیرکارشناسی انجام داده و خطایی از ما سر بزند و باید سخت کوش تر باشیم و مفهوم مدارای بزرگ را دنبال کنیم.

وی افزود:مسائل مربوط به ذغال، بازنشستگان فولاد و بیمه را نیز در دستور کار داریم و با بیمه ملت نیز در خصوص بیمه تکمیلی قرداد بسته ایم تا این مشکل نیز مرتفع گردد.


ربیعی در پایان حضور افاغنه، ساخت مجموعه ورزشی و معوقات ذغال سنگ را نیز به عنوان مسائلی مهم عنوان کرد که به عنوان سفیر رئیس جمهور دنبال خواهند کرد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار