بستر توسعه با همدلی مسئولین محقق خواهد شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: بستر توسعه با همدلی مسئولین محقق خواهد شد.

بستر توسعه با همدلی مسئولین محقق خواهد شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در جمع مردم،مسئولین ومعتمدین طوایف شهرستان رودبارجنوب ضمن تبریک ایام دهه فجر وتسلیت ایام فاطمیه وابلاغ سلام رئیس جمهور با بیان اینکه انقلاب ایران با دیگر انقلاب های دیگر متفاوت است گفت:انقلاب روسیه و فرانسه منشا تحولاتی در عصر خودشان بودند اما از جهت ارمانها با انقلاب اسلامی متفاوت هستند.


وی در ادامه به شاخص های انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت:انچه در آموزه های اسلام وجود دارد این است که انسان دارای کرامت ذاتی است و انسان اشرف مخلوقات است.


وی در ادامه به عزت انسان اشاره کرد و بیان داشت:خداوند نیاز به انسان ندارد اما همه این ها برای این است انسان در مسیر انسانیت قرار بگیرد.


معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد:حاکمیت اسلامی و دولت مهم ترین رسالت خود را خدمت به مردم می داند که از وقت شخصی خود وقت می گذارند و لذا این یک عبادت است واین خدمت رسانی منتی برای مردم نیست.


وی درادامه گفت:دولت وظیفه خود می داند برای اشتغال تلاش کند و در این راستا تلاش های زیادی نموده است.


وی به تحریم های ظالمانه اشاره کرد وگفت:باحمایت های رهبری و مردم از دولت ،سایه قطعنامه های ظالمانه برداشته شد و کشور در مسیر جدیدی از توسعه قرار گرفته است.


وی در ادامه به ظرفیت های خوب شهرهای جنوبی استان کرمان اشاره کرد و اظهار داشت:تمام بستر های توسعه برای شهرستان رودبارجنوب وجود دارد که با همدلی مسئولین محقق خواهد شد .

 امیری به کار های انجام شده در زمینه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: قرارگاه خاتم الانبیا توانایی خوبی دارند و می توانند در این زمینه موفق باشند.


وی همچنین با اشاره به اینکه شهرستان رودبارجنوب جمعیت روستایی زیادی دارد گفت:این شاخصه امتیاز مهمی جهت توسعه و پیشرفت منطقه خواهد شد .


انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار