در اولین روز دهه فجر؛

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای علمی، فرهنگی هنری در بروجرد

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد بروجرد گفت: سومین نمایشگاه دستاورد‌های علمی، فرهنگی هنری در بروجرد به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ "جعفر حیدری" معاون فرهنگی دانشگاه آزاد بروجرد ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: سومین نمایشگاه دستاورد‌های علمی، فرهنگی هنری در بروجرد به مناسبت دهه فجر از امروز در سالن ورزشی مجتمع امام (ره) دانشگاه آزاد افتتاح شده که این نمایشگاه تا پایان دهه فجر برپا است.

 وی اضافه کرد: در این نمایشگاه ۱۵ غرفه در نظر گرفته شده که علاقه‌مندان از امروز می‌تواند صبح و عصر برای بازدید مراجعه نمایند.

حیدری اظهار داشت: در بخش‌هایی از این نمایشگاه تابلوی قطار عکس در نظر گرفته شده که عکس‌هایی از شهدا در آن قرار گرفته و علاقه‌مندان از این تصاویر می‌توانند عکسبرداری کنند.

 به گفته وی در این نمایشگاه تصاویری از تظاهرات مردم در دوران انقلاب و همچنین عکس‌هایی از مراسم تشییع شهید شمسه وجود دارد.

 حیدری هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی نسل جوان و امروز با حوادث دوران انقلاب برشمرد و افزود: نسل جوانی که دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیده اند تلاش شده تا در قالب عکس‌ها و دیگر دستاورد‌ها بتوانند ان دوران را بهتر درک کنند.

 لازم به ذکر است که این مراسم با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/د

نمایشگاه دستاورد‌های علمی، فرهنگی هنری در بروجرد افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.