مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبر داد؛

پرداخت عیدی بازنشستگان به ترتیب الفبا

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به عیدی بازنشستگان در سال ۹۷، گفت: بعد از مشخص شدن رقم عیدی همانند سال‌های گذشته بر اساس برنامه زمان‌بندی و احتمالاً طبق حروف الفبا عیدی را می‌پردازیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سید تقی نوربخش در نشست با خبرنگاران گفت: قطعاً بعد از مشخص شدن رقم عیدی همانند سال‌های گذشته بر اساس برنامه زمان‌بندی و احتمالاً طبق حروف الفبا عیدی را می‌پردازیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ٢١ هزار میلیارد ریال بابت عیدی مستمری‌بگیران این سازمان پرداخت شود.

وی در ادامه درباره افزایش سن بازنشستگی اظهار داشت امید به زندگی در کشور افزایش‌یافته و از سن ۵۶ سال در سال ۵۴ به ۷۷ سال در حال حاضر رسیده است. افزایش سن جزو پیشنهاد‌های ما نبوده، اما در کمیسیون تلفیق درباره اصلاحات پارامتریک تأکیداتی شده است.

وی در ادامه به طرح‌های ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: در دهه مبارک فجر چندین پروژه با اعتبار حدود ۵۵۰ میلیارد تومان به بهره‌بردای می‌رسد یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود. همچنین آغاز عملیات ساخت سه پروژه درمانی و بهره‌برداری از ۳۳ پروژه از این جمله است که در میان آن‌ها شش شعبه، هفت مرکز درمانی و یک بیمارستان وجود دارد. وی افزود همچنین درمانگاه‌های لار، کامیاران در کردستان، ابرکوه در یزد، رزن در همدان، آران و بیدگل، پیشوا ورامین و ازنا لرستان و بیمارستان خوی پروژه‌های درمانی هستند که در این هفته افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/د

درمانگاه تامین اجتماعی ازنا افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.