محمودی: به پلی آف فکر نمی‌کنیم/ باید تیم را در لیگ نگه داریم

سرمربی تیم والیبال ساری 21 درباره انگیزه‌های تیمش در دو هفته باقی مانده به لیگ گفت: هدف ما این است که تیم را در لیگ حفظ کنیم.

بهزاد محمودی سرمربی تیم والیبال ساری 21 در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره 2 هفته باقی مانده به پایان لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: در این 2 هفته به فکر این خواهیم بود که بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی ادامه داد: به پلی آف فکر نمی‌کنیم زیرا خیلی دور از دسترس است که بتوانیم با شرایطی که داریم در جمع هشت تیم برتر مسابقات باشیم. البته باید این را در نظر داشته باشیم که شاید اگر توجه مسئولان استانی به تیم ما بیشتر بود، شرایط بهتری در این تیم حاکم می‌شد و امروز ما برای پلی‌آف می جنگیدیم.

سرمربی تیم والیبال ساری 21 خاطر نشان کرد،: تیم ما 2 بازی سخت با شمس و بانک سرمایه خواهد داشت. هر 2 بازی سخت خواهد بود. از طرفی تیم شمس در تلاش است برای حضور در پلی آف مقابل ما به برتری برسد و بازیکنان نوجوان این تیم از انگیزه زیادی برخوردار هستند. هر چند تلاش ما این خواهد بود که از امتیاز میزبانی نهایت استفاده  را کرده و برنده این دیدار شویم.

محمودی در ادامه گفت: بازی بعدی تیم ما با تیم بانک سرمایه و در تهران است. تیم بانک سرمایه صدرنشین بلا منازع لیگ است و شکست دادن این تیم اصلا کار آسانی نیست. در نهایت هدف ما این است که در لیگ بمانیم و به دسته یک سقوط نکنیم.

انتهای پیام/

محمودی از وضعیت تیم ساری 21 می‌گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار