صابری: کیفیت لیگ بانوان افت کرده است / نیاز به حمایت و دیده‌شدن داریم

ملی‌پوش تیم بانوان بهنمیر معتقد است لیگ برتر والیبال بانوان ایران نسبت به قبل افت کرده است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهسا صابری درباره کیفیت لیگ برتر والیبال بانوان گفت: متاسفانه باید بگویم که لیگ برتر والیبال ایران هر سال نسبت به فصل پیشین خود به شدت افت می‌کند و این واقعا برای والیبال زنان ایران نگران کننده است.

ملی‌پوش تیم والیبال بهنمیر مازندران ادامه داد: امسال شرایط واقعا بد بود و اسپانسرها ضعیف بودند و حمایت‌های کمی از والیبال زنان شد. آنقدر تعداد تیم‌ها و شرایطی که داشتند، ضعیف بود که چهار پنج بازیکن خوب ایران بیرون ماندند و بازی نکردند.

صابری درباره وضعیت تیم بهنمیر که برای نخستین بار در لیگ برتر والیبال حضور پیدا کرده است، گفت: این تیم در ابتدای فصل با جذب بازیکنان ملی‌پوش وارد لیگ شد اما تا امروز که نیم فصل نیز به پایان رسیده است هیچ دریافتی‌ای بازیکنان نداشته‌اند و تکلیف وضعیت مالی این تیم مشخص نیست.

صابری درباره دلایل ضعف مشهود در والیبال زنان و حمایت نکردن اسپانسرها، گفت: تصور می‌کنم مهم ترین نکته تبلیغات ضعیفی است که پیرامون لیگ بانوان است. قطعا یک حامی مالی وقتی دیده نشود علاقه‌ای به حمایت ندارد. البته نتیجه نگرفتن تیم های ملی زنان در آسیا نیز دلیل دیگر این موضوع است. باید این نکته را تاکید کنم که والیبال آسیا در بخش بانوان بسیار قوی است و تیم‌های برتر جهان در بخش بانوان، تیم‌های آسیایی هستند و برای ما نبردهای آسیایی به منزله نبرد با تیم‌های برتر جهان است و اصلا نتیجه گرفتن مقابل چنین تیم‌هایی کار ساده‌ای نیست.

وی در پایان گفت: امیدواریم که نگاه‌ها به والیبال بانوان و در مجموع به ورزش بانوان بیشتر بشود تا رفته رفته حمایت ها نیز کمی حرفه‌ای‌تر شود. والیبال بانوان ایران نیاز دارد که بیشتر و بهتر رشد کند و این رشد به موازات توجه و حمایت امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

اظهارات ملی‌پوش بانوان والیبال درباره کیفیت لیگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار