بابایی: هنوز شانس داریم / مقابل ساری ضعیف ظاهر شدیم

سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد گفت: مقابل تیم ساری ضعیف ظاهر شدیم و باختیم اما هنوز شانس داریم.

بابایی: هنوز شانس داریم / مقابل ساری ضعیف ظاهر شدیمرامین بابایی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست تیمش در هفته بیستم لیگ برتر والیبال مقابل تیم ساری 21 گفت: در این مسابقه نمایش ضعیفی داشتیم. من از عملکرد تیمم در هفته‌های اخیر رضایت داشتم اما دراین مسابقه آنچه دنبالش بودیم را بدست نیاوردیم و ضعیف عمل کردیم.

بابایی افزود: به اعتقاد من مهم‌ترین عامل شکست مقابل تیم ساری 21 این بود که تیم ناهماهنگ بود. دلیل این ناهماهنگی باید بررسی شود تا بتوانیم در دو مسابقه بعدی بهتر کارکنیم.

سرمربی تیم هاوش گنبد در ادامه گفت: شکست مقابل تیم ساری کار ما را سخت کرد. حالا باید به فکر برد در بازی‌های بعدی باشیم و از طرف دیگر باید به این موضوع توجه کنیم که حریفانمان چه نتایجی کسب می‌کنند. هنوز روی کاغذ شانس داریم و همه چیز در دو هفته بعدی مشخص می‌شود.

بابایی درباره بازی این هفته تیمش مقابل تیم رعد پدافند کاشان گفت: کاشانی‌ها دیگر امیدی به پلی‌آف ندارند اما قطعا در این بازی برای اینکه بتوانند بردی را کسب کنند به مصاف ما خواهند رفت. ما در این بازی محکوم به پیروزی هستیم و برای همین موضوع پا به میدان خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

سرمربی هاوش گنبد از شانس پلی‌آفی شدن می‌گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار