شیعه دارای مسالمت و منطق است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شیعه دارای مسالمت و منطق است، اما در آن طرف وهابیت و صهیونیست به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: اهل‌بیت عصمت و طهارت منشأ تشکیل انقلاب و حکومت اسلامی در کشور ایران بودند.

وی افزود: سرتاسر انقلاب اسلامی از اهل‌بیت گرفته شده است و جریان انقلاب با اهل‌بیت عصمت و طهارت رابطه واقعی و تنگاتنگ دارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضرت امام راحل(ره) انقلاب را از تاسوعا و عاشورا سال ۴۲ آغاز کرد و اوج حضور مردم و پیروزی انقلاب نیز در تاسوعا، عاشورا و اربعین سال ۵۷ بود.

حیدری افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در زمان حکومت شاهنشاهی مناسبت‌های مذهبی شیعیان کمرنگ و تحت تأثیر فشار و جو حکومت بود، اما اکنون این مراسمات مانند ایام فاطمیه پرشور برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ما هر چه را که داریم به برکت ولایت است، عنوان کرد: ولایت‌فقیه شاخه‌ای از درخت تنومند ولایت اهل‌بیت عصمت و طهارت است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: مکتب اهل بیت که مکتبی مظلوم و پنهان بود، توسط انقلاب اسلامی نه تنها میان مسلمانان، بلکه بین جهانیان به عنوان مکتبی شفاف و روشن طرح شد.

حیدری بیان کرد: گرایش مسلمانان و غیر مسلمانان به مذهب تشیع از برکات انقلاب اسلامی است، شیعه پیش از انقلاب منزوی بود، اما اکنون نقش اساسی و تأثیر‌گذاری در منطقه و جهان دارد.

وی افزود: شیعه به برکت انقلاب اسلامی قدرتمند شد و رژیم صهیونیستی که در مدت ۶ روز، ۶ کشور عربی را شکست داد، در لبنان در جنگ ۳۳ روزه در مقابل حزب‌الله به صورت خفت‌بار شکست خورد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی گفتمان عدالت، عقلانیت، ظلم و صهیونیست ستیزی را در جهان مطرح کرد.

وی با تأکید بر اینکه انقلابی‌گری شیعه هدفمند و عقلانی است، افزود: شیعه دارای مسالمت و منطق است، اما در آن طرف وهابیت و صهیونیست به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند و قتل، ناامنی و بی منطقی را ایجاد می‌کنند، در حالی که کشورهای اروپایی نیز متوجه مسالمت‌آمیزی مذهب شیعه شدند.

انتهای پیام/م

انقلاب اسلامی گفتمان عدالت، عقلانیت و ظلم‌ستیزی را در جهان مطرح کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.